آقای شهاب حسینی، صحبت‌های خود را اصلاح کنید

روابط عمومی مجلس در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، ضمن رد ادعای دروغ درخواست اعدام دستگیرشدگان اغتشاشات، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند شد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان درباره بیانیه نمایندگان مجلس، با رد ادعای دروغین درخواست اعدام دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در این بیانیه، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آقای سیدشهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان، اخیراً در فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می‌کند که «۲۷۷ نماینده مجلس خواستار حکم اعدام برای دستگیر شدگان اغتشاشات اخیرشده اند» و سپس با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس در حقیقت نماینده مردم هستند از آنها خواسته که «صدای مردم» باشند.

واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار این بود که آقای حسینی درباره این ادعا دست‌کم به منبع اصلی خبر و رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی مراجعه می‌کردند. جهت استحضار این هنرمند گرامی و سایر کسانی که ممکن است اسیر چارچوب‌سازی رسانه‌های معاند شده باشند تاکید می‌کنیم که در بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس به هیچ عنوان به «اعدام» اشاره نشده، بلکه امضاءکنندگان خواستار «قصاص» کسانی شده‌اند که دستشان به خون دیگران آغشته شده و همچون داعش با سلاخی مردم و مدافعان امنیت، آن‌ها را به قتل رسانده و حتی فیلم این جنایت خود را با افتخار منتشر کرده‌اند.

حتی اگر رسانه‌های معاند به جعل و دروغ دست بزنند یا برخی اذهان تسلیم چارچوب‌سازی این رسانه‌ها شوند، حتماً برای هنرمندی چون شهاب حسینی تفاوت اعدام و قصاص آشکار است و از ایشان انتظار نمی‌رود که فریب این فضاسازی رسانه‌ای را بخورد و لذا امیدواریم که ایشان «صدای حقیقت» باشد و این اظهارات اشتباه خود را اصلاح کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسن IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    8 3
    اکثر افراد سرشناس جامعه تحت فشار شدید رسانه ای معاندین برای موضعگیری بر علیه اقدامات نظام هستند و چون احساس می کنند که موضعگیری بر علیه نظام کم هزینه تر از مخالفت با ضدانقلابه در نتیجه برای فرار از فحاشیها از دست ندادن دنبال کنندگان مجازی و .... تن به خواسته آنها میدن.
  • DE ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    ميرسليم نگفت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس