کد خبر 1447641
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
ستایشی: قوه‌قضاییه از خون شهدا نمی‌گذرد

ستایشی در باره آخرین اقدامات دستگاه قضا برای آزادی حمید نوری بیان کرد: حداقل های حقوق بشر درباره ایشان رعایت نمی شود و این جای تاسف دارد.

به گزارش مشرق،ستایشی در باره آخرین اقدامات دستگاه قضا برای آزادی حمید نوری بیان کرد: حداقل های حقوق بشر درباره ایشان رعایت نمی شود و این جای تاسف دارد. امروز ۳۷ ماه و یا ۱۲۰۰ روز از بازداشت سیاسی و نگهداری حمید نوری در سلول انفرادی می گذرد.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در خصوص آقای حمید نوری گفت: روند بازداشت‌ و دادگاه نمایشی او محفل خوبی بر ادعای حقوق بشری بود که مدعیان حقوق بشر در این دادگاه ها مردود شدند.

وی با اشاره به تمسخر و توهین و ضرب و شتم های صورت گرفته نسبت به آقای حمید نوری اظهار کرد: حمید نوری را جلوی زندانبان های خانم برهنه می‌کنند و... رسانه های مدعیان حقوق بشر به دنبال ایت هستند که صدای مظلومیت حمید نوری در زندان سوئد دفن شود.

ستایشی با بیان اینکه بیش از یک ماه و است که ارتباط حمید نوری با خانواده اش قطع شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد است پرونده حمیدنوری مغرضانه، ساختگی و سیاسی است.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: حکم بدوی برای حمید نوری صادر شده و وکلای او اعتراض خود را اعلام کردند و در دی ماه دادگاه حمید نوری برگزار خواهد شد. مشورت های حقوقی لازم ارائه شد، دل ما روشن است که ان شالله پیش از سال جاری خبر آزادی حمید نوری را اعلام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    دوتا سوئدی رو بگیرید چطور کشتی انگلیسی یونانی رو میگیرید تا حالشون جا بیا الانم مقابله به مثل کنید تا حساب کار دستشون بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس