سردار حاجی زاده: ابر قدرت‌ها امروز محتاج ما هستند

فرمانده هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.

به گزاش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان(برادر) که میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهدمقدس برگزار شد، با اشاره به اقدامات دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس‌های جاسوسی دشمنان این کشور و نظام مقدس اسلامی بر مبنای چند گام از جمله تجزیه همانند لیبی و طرح سوریه سازی متمزکر شد که فوت مرحومه امینی یک بهانه طلایی برای آنان ایجاد کرد.

حضور بدون سلاح نیروهای نظامی برای خنثی‌سازی نقشه دشمن بود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه‌های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه‌ای تبدیل کند.

وی اضافه کرد: در گام بعدی رسانه های بیگانه می‌خواستند مردم را به عنوان معترض به کف میدان آورده و با خشمگین کردن نیروهای حافظ نظم وامنیت و انعکاس رسانه‌ای آن به دنبال تشدید این درگیری ها بودند که عملاً نیروها و مردم را وارد فاز کشته سازی و درگیری مسلحانه کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و پس از آن همه نیروها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته سازی خنثی شود.

وی افزود: اتفاق دیگری که باعث شکست دشمن شد، هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی بود که به رغم حضور برخی از نوجوانان و جوانان فریب خورده و تحت تاثیر احساسات و هیجانات در اغتشاشات ، صف خود را از آنان جدا کردند.

سردار حاجی زاده گفت: گام نهایی دشمنان در این فتنه اخیر حمله نظامی و مسلحانه از سوی نیروهای تروریستی گسیل شده از اقلیم شمال عراق بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان ( عج ) این ملت و مدافعان مقتدر نیروی زمینی سپاه قبل از انجام هر حرکتی توطئه آنها را در نطفه خفه کردند.

عملیات برق آسای سپاه به مقر تروریست های کردستان عراق پیش دستانه بود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تشخیص درستِ قوای مسلح و امنیتی در نحوه مقابله با توطئه و نقشه دشمن برای حمله به کشور را امری حکیمانه و برخاسته از درایت برشمرد و گفت: دشمنان متوجه شکست خود از عملیات پیش دستانه و برق آسای نیروی زمینی سپاه در حمله به مقرهای گروهک های تروریستی در برخی مناطق اقلیم شمال عراق شدند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر منافقین و نیز برخی از شبکه های رسانه ای که در همسایگی ما قرار دارند و دستشان به خون جوانان این ملت آلوده است گفت: دشمنان بدانند که این ملت در آینده‌ای نه چندان دور عاملان و حمایت کنندگان فتنه اخیر را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به سخنان مایک پمپئو درباره مریم رجوی تصریح کرد: لاف زدن در اینگونه مجالس آن هم توسط عنصر منفور و تاریخ مصرف گذشته برای ملت عظیم الشان ایران جز خنده و استهزآ نتیجه‌ای ندارد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه اگر 5 درصد این فتنه به کشوری دیگری تحمیل می شد تا به حال سقوط کرده بود، یادآور شد: با استحکام درونی که از این کشور و نظام اسلامی سراغ دارم این کشور به لطف الهی با این حوادث تکان نخواهد خورد و نیروهای مسلح مقتدر و مردمی ما با آمادگی صد درصدی، مهیای پاسخگویی به هرگونه توطئه دشمنان هستند.

در ابتدای این مراسم سردار حاجی‌زاده با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه قرآن کتاب زندگی و انقلاب اسلامی است،‌گفت: در سایه سار قرآن کریم و نترسیدن به غیر قرآن؛ عزت، قدرت و استقلال پیدا می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت این محفل که مزین به نور کلام وحی و حضور چهره های برتر قرآنی سپاه است تصریح کرد: باید چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف و فریضه الهی بیشتر عملی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    47 11
    ای کاش با یک موشک کاخ بزرگ حسن کلیدساز را می زدید که همه این آتیش ها از گور او بلند می شود
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 2
      چرا محاکمه اش اینقدر به تعویق میفته
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      4 0
      حنای آمریکا ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      1 4
      درود بردکترروحانی
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    13 3
    به نظر شما حالا دیگه زمان انتقام از این پومپئو خبیث نجس نیست؟!! تا کی می خواهید صبر کنید؟ اینکه با خیال راحت از آمریکا هم خارج میشه مثلاً به ما دهن کجی هم میکنه. بزنید این جرثومه خباثت و رذالت رو به اسفل السافلین روانه کنید. سالگرد شهادت سردار هم نزدیکه، ای خدایا چی میشه در ساعت ۱.۲۰ این پومپئو پست فطرت به جهنمیان ملحق بشه.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    22 6
    سوره مبارکه عادیات بیانگر این قدرت موشکی است، خدا حفظتان کند
  • تک سوار DE ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    8 10
    ولا ما خنثی شدنی ندیدیم. به تمامی خواسته هاشون تا اینجا رسیدن و همینطور هم دارن پیش می رن. این وسط فقط ۲۰۰ نفر شهید شدن که برای اعدام قاتلینشون هم مردد هستید
    • ح IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      امام حسین در کربلا با 72 نفر رفت تا فتنه خنثی کند وگرنه کل عراق عجم پشت آن حضرت بود!! اینجا هم همینه!! اینها همینطوری به دروغ کشته درست میکنن میدونی اگر واقعا میکشتیم چه اتفاقی می افتاد؟؟ ایران میشد سوریه!! درضمن محکم هم اعدامشون میکنیم یک اشتباه دوبار نباید تکرار بشه نگران هم نباش این جماعت برای اعدام کسانی که 17 هزار نفر رو شهید کرده بودن هم عزا راه انداختن!!
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    19 7
    زنده باد سپاه.درود خداوند بر غیورمردان حافظ امنیت .
  • نادری IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    14 5
    درود بر سردار عزیز
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    11 4
    احسنت
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    9 6
    خواهشا موشک قاره پیما بسازید دیگه وقت مصلحت اندیشی و خودتحریمی نیست تشکر
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      12 3
      دهه هشتادساخته شده است
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 4
      ایران موشک قاره پیما ندارد نتنها سوخت جامد بلکه قاره پیمای سوخت مایع هم حتی ندارد.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 5
      نداریم
  • سید IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    12 5
    درود سردار
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    12 5
    خدا بهتون عزت بیشتر بده
  • مسافر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    13 4
    دست بوس شما و تمام رزمندگان عزیز سپاهی هستم سردار عزیز اسلام. مرگ بر منافق سرخورده و درمانده
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    12 6
    تازمانی که روحانی دارودسته اش محاکمه ومجازات نشوند مردم انهاراازحکومت میدانندومردم به نظام اعتماد ندارد
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      2 1
      اولا متمدن باش و از طرف خودت حرف بزن. ثانیا محاکمه افسادطلبان و هر مفسدی خواسته ملت مؤمن انقلابی هم هست از شما هم بیش‌تر. اما موانع قانونی و فرهنگی در این راه وجود داره. فی‌المثل وقتی ترک فعل یا جرم نیست یا مبارزه با اون فرهنگ مدیران فعلی نیست کاری نمیشه کرد مگر این که بهتر انتخاب کرد تا قانون سفت و سختی گذاشته بشه. ضمنا عملکرد چارتا چپر چلاق به اصل نظام ربطی نداره که باعث بی‌اعتمادی بشه. دنبال بهونه بهتری بگرد
  • DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 1
    خسته نباشی، سردار قلبها! عمری طولانی و سلامتی . دستت درد نکنه. اگر شما نبودید؍ ایران تبدیل به یک گاو شیرده غرب میشد.🙏🙏🙏👍👍👍✌️✌️✌️👌👌👌💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐😊😊😊
  • DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 1
    خسته نباشی، سردار قلبها
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 1
    احسنت،فان حزب الله هم الغالبون،انا من المجرمین منتقمون
  • مردم IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 1
    خدا بهتون قوت بده
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    2 0
    یک بار همین مسئولین امریکائی در نشست منافقین ادعا کردند که جمهوری اسلامی چهلمین سال خود را نخواهد دید حالا با به پیرزن مفلوک منافقین عنوان اولین رئیس جمهور زن اپوزوسیون را میدهند تا بگویند برای همه معاندین نظام در خارج از کشور رئیس مشخص کردند و حتی فرزند شاه مخلوع نیز در این هرم قدرت جایگاهی ندارد چه بلبشوئی است دنیای معاندین و چه قشقلقی براه خواهد افتاد در میان گروههای ضدانقلاب که هر کدام مدعی حاکمیت پرچم خود برکشور هستند
  • جاوید ایران اتمی NL ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    4 0
    در اواخر صحبت ها گفته شده اگه این فتنه ۵ درصدش در کشور دیگه بود تا حالا سقوط کرده بود، این درسته اما با یک توضیح، برآورد من اینه که این آخرین آشوب همزمان هم خیلی بزرگ بود و هم درعین حال خیلی کوچیک، بزرگ از نظر عملیات روانی وجنگ روانی و رسانه ای و ترویج توهم و خشونت بود اما درعین حال چیزایی که من در رسانه ها دیدم خیلی هم کوچیک بود، تعدادافرادی که در تجمع ها شرکت میکردن خیلی کم بود فیلماش هست همه میتونن ببینن، اما موج‌رسانه ای و عملیات روانی و جنگ روانی و توهم زایی بی سابقه ای داشت، ازاین نظر خیلی عجیب و بی سابقه بود، به حدی که در رسانه هاشون از تجمع گسترده حرف میزدن اما وقتی میرفتی ویدیوی اون تجمع هارو ببینی که چقدر مردم شرکت داشتن با شگفتی میدیدی فقط چند ده نفر هستن
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    5 0
    درود
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    5 1
    درود بر سربازان گمنام امام زمان عج
  • طاها IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 1
    درود سردار
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 0
    ممنونم
  • سردار دلها IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 2
    خواهشا موشک قاره پیما بسازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس