مخالفت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید»

منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این رژیم جسد ناصر ابوحمید اسیر شهید فلسطینی را به طرف فلسطینی تحویل نخواهد داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از بنی گانتز اعلام کرد که پس از برآورد اوضاع و بنا بر توصیه مسئولان امنیتی، تصمیم بر این شده که جسد ابو حمید تحویل داده نشود.

گفته می شود رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی پیکر صدها شهید فلسطینی را در اختیار دارد که از تحویل آنها به خانواده های شهدا خودداری می کند.

گفتنی است شهید ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی روز گذشته پس از یک سال درگیری با سرطان در اثر کوتاهی عامدانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون ۴ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. اکثر این شهدا در اثر کوتاهی عامدانه رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت آنها شهید شده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که از سال ۱۹۶۷ تاکنون شمار اسرای شهید فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به ۲۳۳ نفر رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس