کد خبر 1448445
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
سلطانی: ساپینتو به پرسپولیس کادوی شب یلدا داد/ کاشته‌ها را به ترابی ندهید!

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید ساپینتو با تعویض‌های اشتباهش به پرسپولیس کادوی شب یلدا داد و باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی درباره داربی ۹۹ و تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و کسل کننده نبود. یکی از بهترین داربی‌های چند سال اخیر را دیدیم. فقط متاسفانه غیبت مهاجمان پرسپولیس به این تیم ضربه زد. یکی از مهاجمان خودش را به آسیب دیدگی زد و آن یکی یک روز قبل از بازی، پرسپولیس را رها کرد و رفت. حضور این دو بازیکن بسیار به پرسپولیس کمک می‌کرد اما به هر حال بازی زیبایی از دو تیم دیدیم.

او ادامه داد: در نیمه اول پرسپولیس روی دروازه استقلال فشار می‌آورد و در نهایت به هدفش هم رسید. نیمه دوم بازی به دست استقلال افتاد و به بازی برگشت. در مجموع بازی دلچسب بود. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات مربی استقلال تعویض‌هایش بود که به شکل وحشتناکی کار استقلال را خراب کرد. مطهری و چشمی از زمین بیرون رفتند و این به آبی‌پوشان ضربه مهلکی وارد کرد. نمی‌دانم این مربی را از کجا پیدا کرده‌اند؟ یک بچه‌ هم می‌دانست این تعویض‌ها اشتباه هستند. نمی‌دانم در مغز این مربی چه می‌گذشت. ساپینتو با تعویض‌های اشتباهش به پرسپولیس کادوی شب یلدا داد و باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. مگر کمک‌هایش به او کمک نمی‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

کلهر: تعویض ساپینتو به سود گل‌محمدی شد

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه "تعویض‌های ساپینتو کار را برای سرخ‌پوشان در آورد،" گفت: باید مربی استقلال را دعا کنیم چون اگر نبود، پرسپولیس بازی را مساوی نمی‌کرد. با همه این‌ها بازی جذابی بود و پرسپولیس در ۲۰ دقیقه آخر واقعا خوب بازی کرد و در نهایت به نتیجه هم رسید. ترابی خوب بازی کرد اما روی ضربات کاشته خیلی توپ‌ها را خراب می‌کرد. از آقای گل محمدی خواهش می‌کنم کاشته‌های میانه زمین را به او ندهد. ۵، ۶ کاشته را بد سانتر کرد و موقعیت‌ها را خراب کرد. مهدی عبدی هم به زمین آمد و اصلا اسمش شنیده نشد. در مقابل قایدی هم به همین صورت شد.

او درباره عملکرد دروازه‌بان‌های دو تیم گفت: در نیمه دوم بیرانوند پر کار نبود و موقعیت روی دروازه‌اش زیاد خلق نشد. در مقابل حسینی پر اشتباه ظاهر شد. البته من حسینی را دوست دارم و می‌دانم دروازه‌بان خوبی است اما روی خروج‌هایش اشتباهات فاحشی داشت. روز آقای حسینی نبود و این به نفع پرسپولیس شد. خروج اشتباهش باعث گلزنی پرسپولیس شد. در کل باید بگویم مربی استقلال باعث شد بازی به نفع پرسپولیس برگردد و اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد، پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس