کد خبر 1448025
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
سعید صادقی خودش بگوید در دربی چه کار کرد؟/ یک پرسپولیسی من را یاد سرخیو راموس انداخت!/ اینقدر مهدی ترابی را نکوبید

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این قدر به مهدی ترابی کلید نباید کرد و او را نکوبید. همین مهدی ترابی دو تا پاس گل داد و به هر حال روی آن صحنه هم ضربه اش را زد که گل نشد.

به گزارش مشرق، دیدار حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در نهایت با تساوی ۲ بر۲ به پایان رسید. در این میان حمید درخشان سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است هر چند دیدار پایاپایی بود اما تیم محبوبش می توانست دربی را به سود خود تمام کند. همچنین او در خصوص بهترین و ضعیف ترین بازیکن دربی صحبت هایی با خبرورزشی مطرح کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

تساوی این دربی عادلانه بود؟

به نظر من بله! بازی پایاپایی بود و واقعا نمی توان گفت یک تیم قوی تر بود یا تیمی دیگر ضعیف تر و همه چیز به صورت مساوی به نظر می رسید اما ... ( لحظه ای سکوت می کند)

اما چی؟

پرسپولیس می توانست دربی را به سود خودش تمام کند. در فوتبال امروز دنیا با یک گل بهار نمی شود اما نمی دانم چرا پرسپولیس که خیلی هم خوب شروع کرده بود نتوانست از گل اول خودش محافظت و در عین حال دنبال گل بعدی باشد؟

بیشتر بخوانید:

واکنش AFC به تساوی استقلال و پرسپولیس

دنبال گل بعدی هم بود و شاید اگر ضربه مهدی ترابی روی پاس امید عالیشاه تبدیل به گل می شد سرنوشت بازی فرق می کرد؟

این قدر به مهدی ترابی کلید نباید کرد و او را نکوبید. همین مهدی ترابی دو تا پاس گل داد و به هر حال روی آن صحنه هم ضربه اش را زد که گل نشد. شما در طول بازی باید ۴ یا ۵ موقعیت ایجاد کنید که یکی هم ترابی خراب کرد، بالاخره یکی دیگر گل شود.

منظور شما این است که پرسپولیس کم موقعیت گل ایجاد می کند؟

شما بگویید غیر از ایستگاهی موقعیت دیگری هم دیدیم؟ ما دو تا ضربه ایستگاهی روی ضربه سر گئورگی گولسیانی زدیم. مگر این اتفاق می تواند در چند بازی پشت سر هم بیفتد؟

سعید صادقی خودش بگوید در دربی چه کار کرد؟/ یک پرسپولیسی من را یاد سرخیو راموس انداخت!/ اینقدر مهدی ترابی را نکوبید

ضربات ایستگاهی نیز به هر حال راهی برای رسیدن به گل است؟

پرسپولیس روی زمین خوب بود و استقلال روی هوا! نه اولی به فکر دومی بود و نه دومی دنبال مهار تاکتیک اولی ولی پرسپولیس باید تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشد. نباید فقط دل به ضربات ایستگاهی بست.

گئورگی گولسیانی هم انصافا خیلی خوب سر زد. این طور نیست؟

من را یاد سرخیو راموس در رئال مادرید انداخت. او بهترین بازیکن زمین بود و نشان داد خرید خوبی برای پرسپولیس بوده است.

چه کسی انتظارات را نتوانست برآورده کند؟

انصافا سعید صادقی خودش بگوید در زمین و دربی چه کرد؟ با آن همه سرو صدا به پرسپولیس آمد تا در یک چنین مسابقه ای خودش را نشان دهد اما هیچ کاری نکرد؟ خیلی ضعیف و معمولی نشان داد و واقعا من مانده ام چرا؟

سعید صادقی خودش بگوید در دربی چه کار کرد؟/ یک پرسپولیسی من را یاد سرخیو راموس انداخت!/ اینقدر مهدی ترابی را نکوبید

از جمع بازیکنان استقلال کدامیک بهتر بودند؟

ارسلان مطهری که خیلی خوب بود. هم دوید، هم دعوا کرد و هم گل زد. او یک مهاجم خطرناک است که ثابت کرد مرد دربی است. همچنین باید به محمد محبی هم اشاره کنم که عملکرد فوق العاده ای داشت و مهره تأثیرگذاری برای استقلال بود.

سورپرایز این دربی چه بود؟

هیچی! این دربی سورپرایز خاصی نداشت. فقط هنوز ناراحت هستم که چرا پرسپولیس به شکلی منطقی و برنامه ریزی شده بعد از زدن گل اول و در حالی که استقلال در شوک به سر می برد دنبال زدن گل دوم نرفت. چرا آن طور غافلگیر شد و گل خورد. متأسفانه برخی مدافعان پرسپولیس خیلی سهل انگاری کردند و روزبه چشمی خیلی راحت با سر گل زد. همین طور ارسلان مطهری چه جوری توپ را در محوطه هجده قدم پرسپولیس گرفت، راحت چرخید و دروازه بیرانوند را باز کرد؟ افسوس که نتوانستیم گل های بیشتر بزنیم و برنده از زمین خارج شویم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طهرانی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 2
    سلام علیکم ، آقای حمید درخشان ، خود شما چه کارنامه ایی در سرمربیگری لیگ برتر فوتبال ایران دارید ؟ جز بردن تیم ها به دسته های پایین تر ؟ خواهش می کنیم ، حداقل شما ، اظهار نظر نکنید ...
  • پرسپولیسی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    شما ساکت باش ...
  • ورزشی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    هیس ، حمید درخشان ، فریاد نمی زند ....
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    صادقی انقدر سمت راست حرکت کرد و تو رفت که سلمانی جرات نداشت بیاد جلو سمت دروازه پرسپولیس.بعداز گل اول که پرسپولیس حمله کرد داشت گل دوم رو هم میزد.لطفا کم چرت بگید.
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    همه ميدونند کوچاندن ترابی برای چیه ییشتر سیاسی تا ورزشی
  • دانیال IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 1
    وزیر ورزش مهاجم هلندی پرسپولیس لوکادیا را فراری داد تا مردم به خیابان‌ها نریزند و گرنه استقلال پنج گل می خورد. درود بر پرسپولیس آریایی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس