همدانی: مصدومیت رضاوند، استراتژی ساپینتو را خراب کرد/ حق محبی بود که در جام جهانی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت رضاوند باعث شد استراتژی ساپینتو جواب ندهد.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص مصاف استقلال با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی خوبی بود. ۴ گل رد و بدل شد. دو تیم هم بد بازی نکردند.

وی افزود: بعد از اینکه بازی ۲ بر یک شد، ساپینتو تعویض‌های خوبی هم انجام داد و نگاهش به ضدحملات بود اما مصدومیت رضاوند باعث شد استراتژی‌اش جواب ندهد. روزبه چشمی می‌توانست در زمین بماند که میانگین قدی تیم پایین نیاید و این هم مزید بر علت شد. در مجموع عدم یارگیری مناسب باعث شد دو گل برای پرسپولیس ثبت شود. یعنی در واقع بازیکنان وظایف فردی خودشان را درست انجام ندادند.

بیشتر بخوانید:

هم استقلال، هم پرسپولیس مستحق برد بودند

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا دو گل استقلال در شروع مجدد لیگ پس از یک وقفه طولانی، می‌تواند برای ادامه راه این تیم امیدوار کننده باشد، عنوان کرد: وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد، فرصتی شد تا ساپینتو و بازیکنان استقلال شناخت متقابل و بهتری از هم پیدا کنند. با این شرایط فکر می‌کنم باید بازی‌های خوبی را از استقلال ببینیم.

همدانی در خصوص اینکه با توجه به نتیجه تساوی آیا روند نتیجه گیری استقلال مانند قبل از تعطیلات جام جهانی رو به پیشرفت خواهد بود، گفت: حتما همینطور است. مطمئن هستم اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد. در این بازی ساختار مناسبی را از استقلال در بحث دفاعی دیدم. ان‌شاالله در خط حمله هم بتوانند شرایط خوبی پیدا کنند. فقط چیزی که نه تنها برای استقلال بلکه برای فوتبال‌مان نگران کننده است؛ بعد از گل عقب نشینی می‌کنیم. پرسپولیس هم وقتی که جلو افتاد عقب کشید. این برای فوتبال‌مان خوب نیست.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه عملکرد خوب محمد محبی در دربی، دوباره موضوع غیبت او و همچنین چند مهره دیگر استقلال در جام جهانی را سوژه اهالی فوتبال کرد، اظهار داشت: ما می‌توانستیم چند جوان آینده‌دار برای فوتبال کشورمان را در جام جهانی داشته باشیم تا از این تجربه خوب بین المللی بهره ببرند و بتوانند برای فوتبال کشورمان مثمرثمر باشند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. یک جای خالی هم در لیست تیم ملی بود و می‌توانستیم یک نفر را ببریم. واقعا حق محبی بود که در این جام جهانی حضور داشته باشد ولی چرا این کار را نکردند، نمی‌دانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس