جدیدترین پرونده ایران در فیفا/ دردسرهای استقلال تمامی ندارد

با شکایت یک باشگاه پرتغالی، پرونده جدیدی برای ایران در فدراسیون جهانی فوتبال باز شده است.

به گزارش مشرق، زمانی که باشگاه استقلال ایران قصد داشت محمد محبی بازیکن ایرانی را از باشگاه سانتاکلارای پرتغال به خدمت بگیرد، شاید تصورش را نمی‌کرد که حتی انتقال قرضی این بازیکن برای آبی پوشان به یک معضل بزرگ در زمینه مالی تبدیل بشود.

باشگاه استقلال طی توافق با سانتاکلارا قرار بود در دو قسط پول انتقال محبی را پرداخت کند اما حالا مدتهاست که برای قسط دوم از مبلغ ۲۳۰ هزار دلار تنها ۹۰ هزار دلار به دست باشگاه پرتغالی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

حرف ساپینتو درباره بازیکنان استقلال درست است/ کی‌روش نه! تیم ملی مربی طراز اول می‌خواهد

در روزهای گذشته علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال مدعی شده ۱۴۰ هزار دلار از پول واریزی برای باشگاه سانتاکلارا به حساب این تیم ننشسته و روز گذشته هم به حساب استقلال برگشت خورده است. به همین دلیل باشگاه سانتاکلارا برای گرفتن حقوق خود به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرده است.

این خبری است که فتح الله زاده امروز به صورت رسمی آن را اعلام و تأکید کرد اگر سانتاکلارا در این پرونده در فیفا برنده شود، علاوه بر مبلغ مالی محمد محبی هم باید استقلال را ترک کندو به پرتغال برگردد.

فتح الله زاده در برنامه ورزشگاه در این ارتباط گفت: سانتاکلارا به ما اعلام کرد قصد دارد پرونده محبی را به فیفا ببرند اما ما هم تمام کارهایی را که لازم بوده است را به شکل حقوقی انجام دادیم. در حالی که مشکلاتی وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس