کد خبر 1448911
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
دربی تهرانی‌ها در کرج برنده نداشت/ پیکان پشت چراغ قرمز پیروزی

تیم فوتبال پیکان حریف پرسپولیس در دیدار فردا یکشنبه، در ۹ هفته‌ اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بردی را تجربه نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در صورت پیروزی می‌توانند بدون توجه به دیدارهای دیگر در صدر جدول باقی بمانند. آنها در این هفته مقابل تیمی از پایتخت جدال خواهند داشت که دست بر قضا شرایط مساعدی را تجربه نمی‌کند.

خودروسازان در هفته‌ی سوم با نتیجه‌ی ۲ بر یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از سد نفت مسجدسلیمان گذشتند و ۶ امتیازی شدند اما همان برد، حکم آخرین پیروزی‌شان در لیگ بیست و دوم تا به اینجا را داشت. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی در ۹ مسابقه‌ی بعدی خود ۶ تساوی و سه باخت را تجربه کرد و حالا با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاده و فاصله‌اش با قعر جدول فقط سه امتیاز است.

به عبارتی دیگر پیکانی‌ها در سه‌ هفته‌ی نخست به اندازه‌ی ۹ هفته‌ی بعدی امتیاز جمع کردند و به یک باره رابطه‌شان با پیروزی به هم خورد. حالا اگر پرسپولیس در این بازی خانگی به خودروسازان نبازد، پیکان دهمین بازی بدون بردش را پشت سر می‌گذارد.

پرسپولیس در این فصل برابر تیم‌های تهرانی یک برد (هوادار) و یک تساوی (استقلال) را دشت کرده و پیکان در مصاف با استقلال و هوادار ۲ تساوی را به دست آورده و باختی نداشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس