کد خبر 1449102
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور گفت:اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در حال انجام است.

به گزارش مشرق، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به بروز کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور متأثر از تغییرات جوی، درباره امدادرسانی از یکم دی تا ساعت ۶ صبح امروز چهارم دی‌ماه، گفت: در پی کولاک و آبگرفتگی در کشور از یکم دی تا صبح امروز از ۳۰ استان متأثر از تغییرات جوی به ۱۸ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهامحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان که شامل ۵۷ محور، ۵۷ شهرستان، ۶ شهر و ۱۰ روستا خدمات امدادی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته، ۱۱۹ تیم عملیاتی شامل ۴۲۴ نیروی امدادی خدمت کردند، ادامه داد: در این مدت زمان به ۳ هزار و ۳۳۵ نفر امدادرسانی شد، ۲۶۴ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و یک نفر نیز به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر افزود: ۲۲۹ دستگاه خودرو با کمک امدادگران از برف رها شدند و آب جمع شده در ۳۲ دستگاه خانه نیز تخلیه شد.

ولی‌پور با اشاره به توزیع ۷ دستگاه چادر، ۴۰۸ کیلوگرم نایلون و ۱۸۳ تخته پتو عنوان کرد: در ۴ روز گذشته، ۷۱ تخته موکت، ۲۸ شعله والور، ۱۱۴ بسته غذایی، ۳۰ کیلوگرم برنج، ۱۴۳ قوطی کنسرو، ۶۱ بطری آب معدنی، ۸۷ بسته بسکوییت، ۲۳ قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس