کد خبر 1449165
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
راه‌اندازی فاز اول VAR توسط سرخابی‌ها و ۶ باشگاه دیگر/ تاج: استفاده از این سیستم هزینه زیادی ندارد

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع مدیران باشگاه‌های لیگ برتری گفت که خود باشگاه‌ها باید راه‌اندازی سیستم VAR را برعهده بگیرند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، منصور قنبرزاده،‌ محمدرضا کشوری‌فرد همراه با تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درباره فاز اول اجرایی تجهیز ورزشگاه‌ها برای سیستم VAR در مرکز ملی فوتبال ایران نشستی با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کردند.

تاج در ابتدای نشست، درباره ضرورت راه‌اندازی کمک داور ویدیویی صحبت کرد و گفت: برخی دوستان در این مدت گفته‌اند سه سال است که روی پرونده VAR کار می‌کنیم که این خودش نکته‌ای منفی است. این تکنولوژی باید هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود. شرکت مورد نظر درخصوص راه‌اندازی این سیستم در فوتبال ایران انتخاب شده است.

«هزینه راه‌اندازی کمک داور ویدیویی زیاد نیست.»، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خود باشگاه‌ها باید با این شرکت قرارداد امضا کنند و خودشان راه‌اندازی آن را بر عهده بگیرند. باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز، توانایی راه‌اندازی این تکنولوژی را در فاز اول دارند.

در ادامه جلسه، مدیران عامل باشگاه‌ها نظرات خود را درباره راه‌اندازی بهتر و سریع‌تر کمک داور ویدیویی ارائه کردند.

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس