کد خبر 1449296
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
سید مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، تساوی هم مقابل پرسپولیس برای ما نتیجه بدی نیست و  فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سخت و تاکتیکی بود. دو تسم برای بهبود شرایط در جدول به دنبال پیروزی بودند و با روش خودشان می‌خواستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند. با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم تساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست.

وی افزود: با اینکه زمین لغزنده بود اما بازی خوبی را شاهد بودیم. دو تیم می‌خواستند بازی بسیار قدرتمندی ارائه کنند و به آنها بابت ارائه این بازی تبریک می‌گویم. بازیکنان توانستند یک بازی هدفمند انجام دهند و از داور بازی تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم داورانی که استعداد دارند، به جایگاه‌های بالاتر برسند.

سرمربی پیکان درباره فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش در این بازی گفت: هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. هر تیمی اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما قدرش را ندانستیم.

حسینی درباره بازی هفته آینده تیمش و مصاف با سپاهان، عنوان کرد: تمام تمرکز ما روی تیم خوب پرسپولیس بود. طی روزهای آینده باید سپاهان را آنالیز کنیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران و جایگاهش برای همه مشخص است. امیدوارم آن بازی هم خوب باشد و نتیجه را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس