مقاومت بحرینی ها مراسم صهیونیستی «عید حنوکا» را لغو کرد

تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.

به گزارش مشرق، تظاهرات گسترده در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های یهودی موسوم به «عید الانوار» یا همان عید «حنوکا» شد که قرار بود عصر روز یکشنبه در منامه آغاز شود.

شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه» بحرین گزارش داد که تظاهرات گسترده مردمی در منامه منجر به لغو نخستین فعالیت‌های موسوم به «عیدحنوکا» شد که قرار بود عصر روز یکشنبه آغاز شود و رژیم سازشکار آل خلیفه اجازه برگزاری آن را در بحرین داده است.

این خبر در حالی است که جنبش ابتکار ملی بحرین علیه عادی سازی با دشمن صهیونیستی، پیشتر ضمن اعلام مخالفت با برگزاری هرگونه مراسم و فعالیت‌های صهیونیست‌ها در بحرین، از مردم این کشور خواست تا مخالفت خود را با عادی سازی با رژیم صهیونیستی در همه اشکال و مظاهر آن اعلام کنند.

در بیانیه این جنبش همچنین تأکید شد که اجازه ورود صهیونیست‌ها به بحرین و برگزاری فعالیت‌های تحریک آمیز در پایتخت این کشور، نمونه‌ای از تلاش برای تحمیل عادی سازی اجباری روابط با رژیم صهیونیستی بر مردم بحرین است که با آزادیخواهی و اراده آنها مغایرت دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    رژیم صهیونیستی را باید در داخل و خارج گرفتار کرد. اگه دوباره قدرت بگیرد پاپیچ نظام ما می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس