خیزش مردم بحرین در مخالفت با برگزاری عید یهودی حانوکا

منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج آنلاین، منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.

براساس این گزارش، صهیونیست‌ها قرار بود با حمایت و اجازه دولت آل خلیفه مراسم این عید را در منامه پایتخت بحرین برگزار کنند، اما تجمع‌ها و تظاهرات گسترده مردم بحرین باعث شد تا صهیونیست‌ها از این برنامه صرف نظر کنند.

منامه پایتخت بحرین از روز شنبه شاهد تظاهرات اعتراضی در مخالفت با برگزاری عید یهودی حانوکا در این کشور است.

فعالان محلی در بحرین گفتند که صدها بحرینی از شب شنبه در برخی از مناطق منامه تظاهرات کردند و هیئت های اسرائیلی نیز در پی این تظاهرات جشن عید یهودی حانوکا را لغو کردند.

پیشتر طرح ملی بحرین برای مخالفت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواستار تظاهرات در مخالفت با هر نوع عادی سازی روابط و مقابله با برگزاری آیین های صهیونیستی در بحرین شده بود.

شهروندان بحرینی تصاویری از این تظاهرات اعتراضی در بحرین منتشر کردند که در آن شعارهایی در حمایت از قضیه فلسطین سر داده می شود.

یهودیان ۱۸ تا ۲۶ دسامبر را به عنوان ایام عید حانوکا جشن می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    مشرق! لطفاً در یک مقاله مستقل درباره مراسم شیطانی حانوکا که توسط صهیونیست ها و انجمن های مخفی شیطان پرست هر ساله انجام میگیرد و بخصوص ع.واقب منفی آن برای مردم، اطلاع رسانی کنید
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظرم اسرائیل و طالبان و همه ساخته های قدرت های جهانی در پی بدنام کردن ادیان هستند. با همین کارها ۳۰ درصد آمریکا بی دین شدند و البته این همون جریان انحرافیه (دجال).

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس