تظاهرات مجدد بحرینی ها علیه سفر رئیس رژیم جنایتکار صهیونیستی+فیلم

منابع بحرینی از تظاهرات مجدد بحرینی‌ها علیه سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم جنایتکار صهیونیستی به این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع بحرینی از جوشش خشم عمومی ملت بحرین در اعتراض به سفر اسحاق هرتزوگ به بحرین خبر دادند.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی سفری رسمی وارد بحرین شد. رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که این سفر در سایه تظاهرات‌ها علیه هرتزوگ تحت تدابیر شدید امنیتی انجام گرفته است.مردم بحرین در روزهای اخیر در اعتراض به این سفر اعتراضات متعددی را انجام داده و خواستار لغو آن شده بودند. هرتزوگ که ظهر امروز وارد منامه شد، نخستین رئیس رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که به بحرین سفر می‌کند. این در حالی که در روزهای اخیر تظاهرات متعددی از سوی مردم بحرین علیه سفر وی و موضوع عادی سازی روابط، برگزار شده، مسأله‌ای که باعث شده میزان تدابیر امنیتی در هنگام این سفر به منامه بشدت افزایش یابد.

این در حالی است که جریان‌های مخالف در بحرین امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای سفر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم کرده و تاکید کردند: این سفر در راستای تحریک احساسات اعراب، مسلمانان، مسیحیان و آزادگان جهان انجام شده و بیانگر انزوای شدید رژیم صهیونیستی است.

مخالفان بحرینی همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای این سفر هشدار داده و تاکید کردند: مردم مبارز بحرین با تاریخ طولانی مبارزاتی هرگز صهیونیست ها را در میان خودشان نمی پذیرند و آنها را دشمن خودشان می دانند.

جریان های مخالف بحرینی ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین در برابر رژیم تروریستی اسرائیل، اعلام کردند: همه اقشار ملت بحرین مخالف این سفر بوده و آن را توطئه ای در راستای تحت الشعاع قرار دادن تاریخ طولانی مبارزات خود در زمینه حمایت از قدس و فلسطین می دانند.

این جریان های سیاسی، سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه با هدف ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در همه بخش ها دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس