کد خبر 1449501
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
آلودگی هوا

کیفیت هوای تهران پس از گذشت ۴ روز که در وضعیت قابل قبول قرار داشت، امروز در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس و بر روی عدد ۱۳۱ قرار گرفت.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای تهران پس از گذشت ۴ روز که در وضعیت قابل قبول قرار داشت، امروز در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت و هم اکنون بر روی عدد ۱۳۱ قرار دارد.

طبق این گزارش، وضعیت کیفیت هوا در ۹ منطقه پایتخت، در وضعیت قرمز است.

۹ منطقه تهران در وضعیت قرمز +نقشه

بر اساس توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا، در وضعیت نارنجی کیفیت هوا، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۲ روز هوای پاک، ۱۴۸ روز هوای قابل قبول، ۱۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۶ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها، ۲ روز هوای بسیار ناسالم برای تمامی گروه‌ها و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    سر زاکانی سلامت
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    0 0
    تهرانی ها که ادعای های کلاس دارند و تو دهات هم بدنیا اومده باشن می گن تهرانی ام. چرا از ماسک استفاده نمیکنن؟! چرا پروتکل بهداشتی را رعایت نمیکنن؟
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    داعش همیشه از مرزها وارد نمی شود حامیان داعش با کاشت صیفی جات در اصفهان و تهران دنبال چه چیزی می گردند-- جز سرنگونی نظام را با ایجاد بحران آبی دنبال می کنند رشوه های کلان برای صادرات صیفی جات پرداخت می کنند در اصفهان و تهران جز گندم نباید هیچ کاشت - چرا اینقدر برای کاشت صیفی جات و صاردات ان در استان های تهران و اصفهان اصرار دارند چون این دو استان قلب ایران و اسلام هستند اینها مشتی اغتشاگر مسئول یا یقه سفید هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس