کد خبر 1449593
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
برنامه ۶ نفر از داوطلبان تصدی ریاست دیوان محاسبات بررسی شد

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۲۵ نفر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات مجلس، از انصراف تعدادی از این افراد خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر برخی داوطلبان از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس به جهت احترام به رأی موکلان خود، از تصدی پست ریاست دیوان محاسبات انصراف دادند و اکنون برنامه ۱۳ نفر دیگر در حال بررسی است.

وی افزود: در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی می‌شود و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی خواهد کرد.

شهبازی اضافه کرد: کمیسیون برنامه و بودجه نیز در نهایت پس از بررسی برنامه ۴ نفر برگزیده کمیته، دو نفر را برای تصدی ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی می‌کند.

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس تصریح کرد: چهار کاندیدای انتخاب شده کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس، پشمچی‌زاده معاون نظارت مجلس، دستغیب مشاور رئیس مجلس، پورسید معاون حقوقی مجلس و داودی معاون فعلی دیوان محاسبات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس