کد خبر 1449979
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
کودی

لیورپول سرانجام کودی خاکپو، مهاجم ۲۳ ساله هلندی و یکی از پدیده‌های جام جهانی قطر را به خدمت گرفت.

به گزارش مشرق، کودی خاکپو ۲۳ ساله نمایش‌های درخشانی در جام جهانی قطر داشت و با زدن سه گل به هلند کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او بعد از این نمایش خوب، مورد توجه چند باشگاه سرشناس قرار گرفت. در این بین لیورپول و یونایتد جدی ترین مشتریان مهاجم جوان هلندی بودند.

اکنون باشگاه آیندهوون با تایید خبر توافق نهایی اعلام کرد که خاکپو برای تکمیل قرارداد خود با لیورپول به انگلیس سفر خواهد کرد تا انتقالی صورت بگیرد که برای باشگاه هلندی یک رکورد به شمار خواهد رفت.
لیورپول برای جذب خاکپو رقابت نزدیکی با یونایتد داشت و با پیروزی در این دوئل توانست یکی از ستاره های جام جهانی را جذب کند. در حالی که برخی منابع از توافق ۳۷ میلیونی لیورپول با مهاجم هلندی قابل افزایش به ۴۴ میلیون با درنظر گرفتن آپشن‌های مختلف -خبر می دهند، مارکا اعلام کرد که لیورپول با ۴۲ میلیون ثابت و ۱۴ میلیون یورو دستمزد رضایت بازیکن هلندی را جلب کرده است.

از خاکپو به عنوان گزینه جایگزین یونایتد برای رونالدو یاد می شد و طی روزهای اخیر اخبار زیادی در خصوص پیشرفت مذاکرات او با شیاطین سرخ منتشر شده بود اما در نهایت این لیورپول بود که الماس هنلدی را صاحب شد تا خط حمله خود را بیش از پیش قدرتمند کند.

این انتقال با واکنش بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. کوین پالمر، خبرنگار انگلیسی، در صفحه توییترش نوشت:« ویرژیل فن دایک وقتی در جام جهانی کنار خاکپو بازی می‌کرد مدعی شد که او باید دیوانه باشد که پیشنهاد لیورپول را رد کند. حالا این انتقال انجام شد. جوردن هندرسون هم حرفی مشابه درباره جود بلینگام زد. آیا او هم به لیورپول خواهد آمد؟»

آمپوفو، خبرنگار ورزشی اهل غنا، نیز با تحسین عملکرد مدیران لیورپول اظهار داشت:« لیورپول تنها به چند دقیقه زمان نیاز داشت تا بتواند کودی خاکپو را به خدمت بگیرد.»

زک لووی نیز با اشاره به همین موضوع اضافه کرد:« توانایی لیورپول برای دور زدن رقابت‌ها و انجام یک انتقال در عرض چند ساعت بی‌نظیر است و کسی توانایی رقابت با آنها را ندارد. آنها درگیر این انتقال نشدند، هیچ شایعه‌ای شکل نگرفت، هیچ درامی رخ نداد و فقط کار انجام شد. برای دیدن عملکرد او در لیگ برتر هیجان زده هستم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس