کد خبر 1450671
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
شباهت مهاجم گل نزن لیورپول به لواندوفسکی!

سرمربی لیورپول از مهاجم تیمش حمایت جالبی کرد.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول گفته نگون‌بختی‌ها داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای تیمش به پایان می‌رسد و او می‌تواند مانند رابرت لواندوفسکی شاگرد سابقش که در دورتموند شروع خوبی نداشت، به یک ماشین گلزنی تبدیل شود.

در حالی که صدای هواداران لیورپول از موقعیت خراب‌کردن‌های پی در پی گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه بلند شده، اما سرمربی لک‌لک‌ها نظر دیگری دارد.

کلوپ درباره شباهت نونیز ۸۵ میلیون پوندی که از بنفیکا به لیورپول آمده و همچنین شاگرد سابقش لواندوفسکی می‌گوید: صادقانه بگویم که خیل شباهت میان آن‌ها وجود دارد. فکر می‌کنم لوا هم همین ماجرا را به شما خواهد گفت. ما مسابقه شوتزنی داشتیم و او حتی یکی را هم نبرد. ما شرط‌بندی ۱۰ یورویی می‌کردیم و من می‌گفتم اگر بیشتر از بار گل زدی، من ۱۰ یورو به تو می‌دهم اما اگر باختی تو لازم نیست پولی به من بدهی. در آخر، جیب‌های من پر از پول بود.

کلوپ در ادامه گفت: مه چیز بستگی به آرامش دارد. وقتی توان خود را می‌بینید، باید آرام و خونسرد باشید. زندگی امروز بسیار سخت شده چراکه شماها (رسانه‌ها) هم جا هستید و الم‌شنگه درست می‌کنید. بعد از شما هم هواداران، شبکه‌های اجتماعی. هر چه بیشتر بتوانید از آن‌ها دوری کنید بهتر است.

لیورپول در آغاز دوباره لیگ جزیره موفق شد در خانه استون ویلا به برتری سه بر یک برسد و امشب به مصاف لسترسیتی می‌رود. شاگردان کلوپ با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول هستند و تا صدر ۱۵ امتیاز فاصله دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس