کولاک تاریخی در آمریکا

مقامات آمریکایی اعلام کردند شمار قربانیان طوفان زمستانی و کولاک تاریخی در سراسر این کشور در  روز سه شنبه به ۶۴ نفر رسید.

به گزارش مشرق، بارش بی سابقه برف در آمریکا همزمان با تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی ۲۰۲۳، همچنان جاده ها و خیابان ها را در این کشور مسدود کرده و مانع از عملیات امداد و نجات شده است.

شهر بوفالو در ایالت نیویورک همزمان با طوفان بی سابقه زمستانی آمریکا گرفتار کولاک و بدترین طوفان برف در چهاردهه گذشته و نیز غارت و دزی شده است.

شمار قربانیان کولاک تاریخی در آمریکا به ۶۴ نفر رسید

بایرون براون شهردار بوفالو روز سه شنبه به وقت محلی با تایید مرگ هفت نفت دیگر در این شهر گفت که این بدترین طوفان در ۵۰ سال گذشته این شهر است.

این مقام آمریکایی افزود که پلیس جسد یک نفر دیگر را کشف کرده و به این ترتیب تعداد کل قربانیان در بوفالو به ۲۸ نفر رسیده است.

شمار قربانیان کولاک تاریخی در آمریکا به ۶۴ نفر رسید

ناتان مارتون، کمیسر خدمات عمومی شهر بوفالو نیز اعلام کرد: به رغم ممنوعیت رانندگی در بخش‌هایی از منطقه بوفالو، ما هنوز شاهد حضور تعداد زیادی از مردم در خیابان ها هستیم که تلاش‌های ما برای کمک به افراد را مختل می کند.

وی گفت: مردم باید همچنان صبور باشند و امروز نیز از حضور در جاده ها خودداری کنند. ما در اولین فرصت ممنوعیت رانندگی در شهر بوفالو را لغو خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس