تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره فجر رسیده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، گفت: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره رسیده و الان کارهای بررسی فیلم‌ها در حال انجام است.

به گزارش مشرق، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال، اظهار کرد: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره رسیده و الان کارهای بررسی فیلم‌ها در حال انجام است. تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است و تعداد افرادی که دخالت دارند، نیز خیلی بیشتر از سال قبل است.

وی عنوان کرد: فضای جشنواره فیلم فجر و نیز جشنواره تئاتر فجر که اکنون بیش از هزار اثر به آن رسیده، خیلی خوب است. جشنواره موسیقی هم وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم هم در این سه جشنواره و هم جشنواره تجسمی وضعیت خیلی خوبی داریم و جشنواره‌های فرهنگی شعر و کتاب سال جمهوری اسلامی و جشنواره جلال نیز، هم دبیرانشان مشخص شده و هم آثارشان ارسال شده است. تقریباً بین ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد آثار را نسبت به سال گذشته تجربه کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    عجیبه! در همه دوران جشنواره ها که فقط اسم فجر را بر خود دارند و بیشتر شبیه «مدکده ها»!،« حرافی علیه ارزش های دینی» و...بوده، همه وزار همه همشان، در به رخ کشیدن کمیت تصاویر متحرک و نمایش های بی خاصیت بوده و هست. این که در دولت انقلابی، فیلم بیشتر ، نمایش بیشتر و...به دفاتر جشنواره رسیده اصلاافتخارنیست افختار آن است که اولا اجرای جشنواره ها بازتاب ارزش های انقلابی باشد و نیز اکثریت فیلم های ساخته شده و نمایش های ارائه گشته رنگ انقلابی واسلامی داشته باشد تفاوت جشنواره ها به کمیت آثارشان نیست بلکه به کیفیت و رویکرد آن هاست. وزیر باید توضیح دهد با چه اقداماتی نام فجر براندازه جشنواره های گوناگون شده و به جای «فشن شو»! ایرانی مسلمان شاهد جشنواره های انقلابی و اسلامی خواهد شد.و خبری از هنجار شکنی مشتی اراذل به نام سلبریتی درجشنواره ها نخواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس