کد خبر 1450198
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
مهدی: حضور تماشاگران در وطنی ممنوع است/ زیرساخت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی مشکل دارد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه وطنی تا زمان فراهم نشدن زیرساخت‌ها از پذیرش تماشاگران محروم است.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درمورد اینکه آیا ورزشگاه وطنی از برگزاری دیدارهای خانگی نساجی در لیگ برتر ممنوع شده است، اظهار داشت: این ورزشگاه از پذیرش تماشاگر تا زمانی شرایط ورود تماشاگران میزبان و میهمان از لحاظ فنی و زیرساختی در آن فراهم نشود، محروم است اما نساجی می‌تواند بازی‌های خود را بدون تماشاگر در آن میزبانی کند. در واقع محدودیتی برای برگزاری مسابقه در آن وجود ندارد اما امکانات مدنظر سازمان لیگ برای ورود تماشاگران به آن فراهم نیست.

وی درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به برگزاری بازی‌ها در ساعاتی که دمای هوا در آن کم است، توضیح داد:‌ به جز بازی‌هایی که در استان خوزستان برگزار می‌شود، هیچ دیداری را زودتر از ساعت ۱۴ و دیرتر از ساعت ۱۷ برگزار نمی‌کنیم. بیشتر دیدارهایی که پخش زنده دارد هم حدود ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و اگر آن را ساعت ۱۵ برگزار کنیم، تماشاگرانش کم می‌شوند. تماشاگر که نداریم، برخی بازی‌ها هم که به دلیل فشردگی برنامه‌هادر پایان هفته برگزار نمی‌شود تا هواداران راحت بتوانند در خانه نشسته و آن را تماشا کنند. اگر در این حالت بخواهیم بازی پخش زنده را دو یا سه بعد از ظهر برگزار کنیم، دیگر به درد کسی نمی‌خورد فقط به درد جدول می‌خورد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص اینکه آیا نامه‌ای در خصوص پلمپ بودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ ارسال شده است، گفت:‌ زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی در طبقه دوم مشکلاتی دارد. به صورت مثال در دربی به این دلیل که دو تیم پرهوادار با هم بازی داشتند، عملا امکان حضور تماشاگران وجود نداشت. دقیق نمی‌دانم چند سکو از رده خارج شده ولی شاید شورای تامین از لحاظ جانمایی تماشاگران روی سکوها در بازی‌هایی که تیم حریف کم هوادار است، بتواند مجوز صادر کند.

مهدی افزود: این موضوع را هم باید در نظر گرفت که در حال حاضر در ورزشگاه آزادی مشغول اجرای عملیات عمرانی و بنایی هستند و با این تفاسیر میزبانی از تماشاگران فایده ندارد. در کل ابتدا باید برخی مسائل را مدیریت کرد و سپس برای حضور تماشاگران در ورزشگاه سراغ تصمیم‌گیری رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس