کد خبر 1450589
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی کردستان از کشف محموله کالای الکترونیکی قاچاق به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نوار مرزی بانه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سرهنگ محمد عارف سپهری اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مرزهای شهرستان بانه، حین کنترل نوار مرزی به تعدادی قاچاقچی هنگام ورود غیرقانونی به کشور برخورد کردند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان طی عملیاتی منسجم با کنترل نوار مرزی و حضور مقتدرانه خود در منطقه، قاچاقچیان را غافلگیر و عرصه را بر آنان تنگ کردند، قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان ضمن رها کردن محموله‌های خود با استفاده از پوشش کوهستانی مجبور به عقب نشینی شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی محل، ۲۸ دستگاه لپ تاپ، ۱۶ دستگاه گوشی آیفون، ۱۶ دستگاه پلی استیشن و ۲۸۳ دستگاه ایرپاد آیفون را به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سپهری با بیان اینکه تلاش و اقدامات فنی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، یادآور شد: مرزبانان استان همواره با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد و مقابله می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس