استقلال برای رسیدن به گل منتظر یک اتفاق بود/ استقلال نیاز به یک هافبک خلاق دارد

پیشکسوت استقلال گفت: بازی استقلال و مس بار فنی زیادی نداشت و طراوت و شادابی که قبل از جام جهانی در تیم وجود داشت، دیده نمی‌شد. استقلال در این بازی دنبال یک اتفاق بود تا به گل برسد.

سرویس ورزش مشرق _ روز گذشته (جمعه) تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار حواشی زیادی داشت، از محرومیت ساپینتو گرفته تا نگرفتن پنالتی برای استقلال صدای هواداران را درآورد. اما با همه این اوصاف بسیاری از کارشناسان حق استقلال را پیروزی در این دیدار نمی‌دانستند و اعتقاد داشتند که شاگردان ساپینتو بازی خوبی از خود ارائه نکردند.

صادق ورمزیار در گفتگو با مشرق در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی دیروز استقلال و مس بار فنی زیادی نداشت و طراوت و شادابی که قبل از جام جهانی در تیم وجود داشت، دیده نمی‌شد. استقلال در این بازی دنبال یک اتفاق بود تا به گل برسد که آن اتفاق هم رخ نداد. در نهایت فکر می‌کنم انتظارات هواداران از این بازی بر آورده نشد.

استقلال فوتبال خوبی بازی نمی‌کند/ رفتار ساپینتو به بازیکنان استرس وارد می‌کند

وی ادامه داد: داوری در یک بازی خوب و در بازی دیگر بد است. در نتیجه زیاد نباید درباره داوری صحبت کرد. داوری یکی از اتفاقاتی بود که استقلال می‌خواست به وسیله آن به گل برسد. در واقعیت استقلال فوتبال خوبی بازی نمی‌کند و همین موضوع باعث نتیجه نگرفتن آبی‌ها می‌شود. نوع تاکتیک و استراتژی بازی تیم‌ها و هدفشان در رسیدن به گل شرایط کلی یک تیم را نشان می‌دهد. حال اگر استقلال از یک اتفاق به گل می‌رسید، بازیکنان بقیه بازی را می‌خواستند چه کار کنند؟ بازی استقلال شکل و شمایل خوبی نداشت و استراتژی و برنامه ریزی مناسبی برای رسیدن به گل دنبال نمی‌شد.

ورمزیار درباره رفتارهای ساپینتو در کنار زمین گفت: نوع حرکت‌های مربی در کنار زمین باعث می‌شود که استرس و اضطراب به بازیکنان وارد شود یا نشود. شاید وجود استرس دلیل مهمی برای برد یا باخت نیست ولی در هر صورت استرس وارد شده از کنار زمین، در روند مسابقه تاثیرگذار است. یک مربی می‌تواند با روش‌های مختلفی مثل شناخت کم بازیکنان، چیدمان بد به یک تیم آسیب برساند. یکی از راه‌های وارد کردن استرس به تیم همین رفتارهای کنار زمین است که در بازی بازیکنان اثر می‌گذارد.

استقلال فوتبال خوبی بازی نمی‌کند/ رفتار ساپینتو به بازیکنان استرس وارد می‌کند

پیشکسوت آبی‌ها در پاسخ به این سوال که «استقلال برای نقل و انتقالات به چه بازیکن هایی نیاز دارد» گفت: استقلال در حال حاضر در فاز میانی به یک بازیکن خلاق نیاز دارد که طراح باشد و بتواند به بازی ریتم دهد. با این شرایطی که برای استقلال پیش آمده است، آنها باید یک هافبک خلاق جذب کنند تا با کمک وینگرهای چپ و راست خود حملات زهرداری طراحی کنند. بنابراین استقلال نیاز نیازی به یک هافبک طراح دارد تا بتوانند حملات را پی ریزی کند و بازی خوب و هوادارپسندی ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • واقع بین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    3 1
    واقعا استقلال هیچ سیستمی ندارد با گذشت 14 هفته هنوز اقای ساپینتو نتوانسته به یک ترکیب ثابت دست پیداکنه، تغییرات زیاد در خطوط دفاع و حمله و ضعف خط هافبک مشهود است. بازیکنان هماهنگی لازم رو ندارن و بنظر میرسه ساپینتو نتوانسته تیم رو هماهنگ کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس