کد خبر 1451177
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات اعتراض کرده که چرا به دولت آقای روحانی آنهمه اعتراض می‌کردید، ولی به دولت آقای رئیسی اعتراض چندانی نمی‌کنید؟!

گفتم: باید گفت‌، چرا جرأت نمی‌کنی بگویی موضوعات مورد انتقاد از دولت روحانی چه بوده؟! و در همان زمینه‌ها دولت رئیسی چه برخوردی داشته؟!

گفت: مثلاً نوشته دولت روحانی با مشکل خروج ترامپ از برجام روبه‌رو بود!

گفتم: اولاً؛ به اعتراف خانم موگرینی خروج ترامپ از برجام پس از آن بود که روحانی تضمین داد که اگر آمریکا از برجام خارج شود، ایران خارج نخواهد شد! ثانیاً؛ ترامپ به طمع آن که برنامه موشکی ایران را هم وارد برجام کند از آن خارج شد و یازده بار درخواست مذاکره با ایران را داشت که به آقای روحانی اجازه مذاکره ندادند. ثالثاً؛ برجام برای آمریکا یک سند طلایی و برای ما فاجعه بود و امروزه آمریکا اقدام ترامپ را ابلهانه می‌داند و به ایران برای بازگشت به برجام التماس می‌کند و ...

گفت: چه عرض کنم؟! به اینها چی میشه گفت؟!

گفتم: هیچی! روزی لقمان ساکت نشسته بود و چیزی نمی‌گفت. وقتی دید بقیه هم ساکت نشسته‌اند، خودش گفت؛ از بی‌ادبان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    8 0
    رئیسی که داره گندای اقتصادیتون وطرحهای ول رها کرده رودرست میکنه
    • ایران قوی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      4 0
      این افصاد طلب ها از حالا خیز برداشتن برای گرفتن میز ریس جمهوری آینده با تخریب و سنگ اندازی دولت فعلی که نتونه به کارای کشور سر و سامان بده و اینو بلود کنه که اینم از دولت انقلابی و مردمی و کار دوم اینکه افکار مردم با حرف های دروغ گمراه کنه که کارهایی که انجام میشه رو نبینند و کم اهمیت جلوه کنه.کار رسانه اینجا نمود میکنه کارهایی که انجام میشه رو بگه و با کارهایی که باید انجام میشده در دولت های قبلی مقایسه کنه +با نمودار
  • حسین IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 3
    لقمان پیامبر خداست
  • ... IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    4 0
    باید محاکمه بشن خائن ها
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    3 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس