کد خبر 1451477
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
عکس

بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ابوظبی دعوت کرد.

به گزارش مشرق، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که « شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی عصر شنبه با نخست وزیر نتانیاهو تماس گرفت و تشکیل دولتش را به وی تبریک گفت».

در ادامه بیانیه آمده است: «بن زاید مجدداا از نتانیاهو و همسرش برای سفر رسمی به امارات دعوت کرد و دو طرف توافق کردند که این امر به زودی انجام شود».

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که بن زاید در تماس تلفنی با نتانیاهو، تشکیل دولت جدیدش را به وی تبریک گفت و برای «تقویت روابط امارات و اسرائیل در مرحله آینده، به ویژه در زمینه‌های توسعه و پیشبرد مسیر مشارکت و همکاری بین طرفین» ابراز امیدواری کرد.

تماس تلفنی محمد بن زاید با نتانیاهو و تبریک به او در حالی است که کشورهای عربی و صهیونیست‌ها به کابینه افراطی نتانیاهو اعتراض دارند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز پنجشنبه (۸ دی ماه) در جریان رای اعتماد به کابینه معرفی شده بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست وزیر مکلف دچار تنش و تشنج شد.

گزارش ها حکایت از آن دارد که شماری از نمایندگان کنست علیه نتانیاهو شعار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریبا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    خاک تو سرت وبس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس