وزارت اطلاعات یک شبکه بین المللی توزیع مواد مخدر را منهدم کرد

وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، متن اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات به این شرح است:

به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و ۶ نفر از عناصر اصلی شبکه در سلسله عملیاتی همزمان و در چند استان کشور، بازداشت، ۱۰ نفر احضار و تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه تحت تعقیب می‌باشند. این شبکه‌ی گسترده، وظیفه‌ی انتقال پول از خارج با شیوه‌های پیچیده‌ی پولشویی و تأمین تجهیزات مختلف برای تیم‌های عملیاتی- تروریستی منافقین را عهده‌دار بود. سرکرده‌ی شبکه‌ی مزبور به‌نام علی محمد دولتی فرزند غلامحسین از عناصر مهم منافقین است و دارای دفاتر و مؤسساتی در کشورهای امارات و هلند می‌باشد. نام‌برده در تعامل مثلث آلبانی، امارات و هلند، خطوط عملیاتی و پوشش لازم برای تأمین مالی و لجستیک تروریست‌ها را فراهم می‌کرد.

در داخل کشور نیز دفاتر، مؤسسات و مرتبطین متعددی توسط وابستگان گروهک منافقین، روند تحویل پول و امکانات از سرپل‌های مستقر در خارج و انجام فرآیندهای چندلایه‌ی پولشویی با هدف امحای ردها و آثار منافقین را اجرا کرده و نهایتاً پول، اسلحه، مواد منفجره و ابزارهای فنی و مخابراتی را به تیم‌های تروریستی تحویل داده و حتی به استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر می‌پرداختند. من‌جمله عناصر دستگیر شده، پدر یکی از اعضای عملیاتی تیم‌های تروریستی است که نزدیک به ۳ سال پیش بازداشت شد و به‌دلیل انتسابش به یک دانشگاه صنعتی مهمّ کشور، موجب تهاجم وسیع رسانه‌های معاند علیه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور شد. شایان ذکر است که این فرد نیز سابقه‌ی وابستگی قدیمی به گروهک منافقین و محکومیت زندان به همین جرم را دارا می‌باشد.

تحقیقات پیرامون شبکه‌ی پیش‌گفته و مرتبطین آن‌ها ادامه داشته و عناصرِ مقیم خارج از کشور نیز از طریق پلیس بین‌الملل (اینترپل) و به جرم «تأمین مالی تروریسم» و «پولشویی سازمان‌یافته» تحت پی‌گرد قرار خواهند گرفت.

همچنین به کشورهای میزبان منافقین من‌جمله آلبانی، هلند و امارات یادآور می‌گردد که به‌دلیل ماهیت بحران‌زیست و جنایت پیشه‌ی این گروهک، حضور آن‌ها در هر کشوری جز دامن‌زدن به اقدامات غیرقانونی و تروریستی در آن کشورها، ثمری نداشته و نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    30 1
    امارات باید گوشمالی شود انشاءالله با موشکهای یمنی ها
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      8 1
      سلام ان شاءالله اصله
  • حامد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    31 5
    دست مریزاد
  • نیما IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    23 0
    خواهشا خواهشا خواهشا اشد مجازات. نیروهای اطلاعاتی کارشون رو انجام میدن، قئه قضائیه لطفا جدی برخورد بشه
  • نیما IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    23 0
    خواهشا خواهشا خواهشا اشد مجازات.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    17 0
    این همه جرم اعدام ندارد؟
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 1
      الان مگه پرونده تو دادگاه هست؟
    • ح IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      4 0
      دارد خوبش هم دارد!! مثل دهه شصت!!
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    7 0
    ادامه داشته باشد
  • هادی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 3
    چند روز بعد ... یا قرار وثیقه آزاد شدن:(
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      4 1
      حرف الکی نزن
  • Azeze IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    10 0
    جهت اطلاع حزب ملت و اصلاح‌طلبان ،،،،،،،
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    10 0
    حالا باز جهانگیری و مسجد جامعی و مسیح مهاجری و سایر اصلاح طلبان آمریکایی باز بنویسند«اگر هاشمی بود»! این که این سفها اراذل در استخدام منافقین را مردم جا زده و راه حل هاشمی را در آزادی زندانیان و دلجویی از خانواده های آن ها را جاهلانه عنوان می گنند !باید گفت بله هاشمی اگر بود جمع شدن آشوب اراذل با فرماندهی ضد انقلاب فراری و شیطان بزرگ آمریکا و دنباله روانش چون هلند، آلمان ، فرانسه و انگلیس، به جای دو ماه هشت ماه و چندین سال طول می کشید مثل فتنه هشتاد و هشت که آثارش تا زمان مرگ خود هاشمی ادامه داشت چرا ؟چون هاشمی به رهنمودهای رهبری با استکباری که به آن دست یافته بود اعتنایی کرد. اگر هاشمی بود این تیم و شبکه های بزرگ برون مرزی تامین کننده مواجب و تجهیزات اراذل آشوب گر امکان کشف و انهدام و دستیابی به عناصر اصلی آن امکانش بود؟نبود. این است که منافقین با نفوذ به تشکیلات اصلاحات آمریکایی برای در امان ماندن از ضربات سربازان گمنام امام زمان خط آزادی زندانیان و دلجویی از آن ها را برجسته می کنند تا به جای مجازات شدن اشوب گران، نطام مقتدر اسلامی و ولی فقیه خردمندمان امام خامنه‌ای را بدهکار کنند!اما کور خوانده اند بر ایران اسلامی ولی اللهی به نام امام خامنه‌ای حکمرانی و اعمال ولایت می کند که دوست و دشمن به فراست ، شجاعت، صلابت ، سلامت نفس و ضمیر پاکش اذعان دارند. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      6 0
      #سلام #الهم_صلی_علی_محمد_و_ال_محمد_وعجل_فرجهم #الهم_عجل_لولیک_الفرج
    • سلام فرمانده IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • ایرانی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    دمتون گرم، ولی نباید رسانه ای می شد، که بخشی از خسارات این مدت به واسطه شون جبران شود.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    باید دامنه عملیات ها به کشورهای مذکور متخلف هم کشیده بشه. گرچه میدونم الان قریب به ناممکنه
  • علی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    بی شک جمهوری اسلامی یکی از سخت ترین دوران خودش را میگذراند وقتی دشمنان این ملت از امریکا تا اروپاو اسرائیل تا برخی کشورهای مرتجع عربی جنگ ترکیبی ایران براه انداختند بی شک یکی از محورهای این جنگ ترکیبی جنگ مالی یا بعبارتی جنگ ارزی است لذا انتظار میرود سربازان گمنام امام زمان (ع) با شناسایی دقیق تکنینک های این جنگ پادزهر و پاسخ های مناسب آن را تهیه و عملیاتی کنند تا دشمن نتواند هراز چندگاهی با تکانه های ارزی کشور را دچار تلاطم کند ضمن اینکه تمام دستگاههای متولی امر اقتصاد و ارزی نیز باید خود را در برای دفاع و خنثی سازی برابر این جنگ نابرابر و ظالمانه مجهز کنند در هر صورت به سربازان گمنام امام زمان دست مریزاد و خدا قوت میگوئیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس