سردار رمضان‌ شریف: پاسخی پشیمان‌کننده به رسانه‌های معاند و آلبانی‌نشین خواهیم داد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف بعدازظهر امروز در دیدار با کارکنان، فرماندهان و تکاوران تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان با بیان اینکه این تیپ یکی از تیپ‌های بسیار قوی در نیروی زمینی سپاه است، اظهار کرد: حضور این تیپ در رزمایش بزرگ نیروی زمینی در منطقه ارس بسیار قابل تأمل بوده و موجبات خشنودی فرماندهان به ویژه فرمانده سپاه را در برداشته است.

وی با اشاره به پیام رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس گفت: رزمایش به هنگام نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور ترکیه در خصوص‌ عدم تحمل جمهوری اسلامی در صورت تغییر جغرافیای مرزی، پیام روشنی به طرف مقابل ارسال کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه به گروهک‌های تروریستی در منطقه اقلیم کردستان را نمونه بارز اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: این حمله به دشمنان پیامی روشن داشت که جمهوری اسلامی با هیچ گروهی که قصد ایجاد آشوب و ناامنی در کشور داشته باشد مماشات نداشته و به شدت با آنان برخورد می‌کند.

شریف با تأکید بر لزوم توجه به توطئه دشمنان علیه ملت ایران در برهه‌های مختلف تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته کشور با انواع توطئه مواجه بوده و کماکان مواجه است ولی آخرین توطئه دشمن بر خلاف ظاهر پر سروصدا، جزو ضعیف‌ترین آشوبات است زیرا هیچ استحکامی در پشت پرده وجود ندارد.

وی نقش آمریکا و رژیم صیهونیستی در ایجاد فتنه در کشور را بسیار مؤثر دانست و گفت: در ۴۴ سال گذشته آمریکا و رژیم صیهونیستی پای ثابت اقدام علیه جمهوری اسلامی بوده و در اتفاقات اخیر هم شاهد این موضوع بودیم ولی در سه ماه گذشته هرچه نیروهای امنیتی سرنخ را پیدا می‌کنند نشان از عدم استحکام دشمن دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۵۰ میلیون جمعیت کشور دوران رژیم پهلوی و سیطره آمریکا بر کشور را در آن دوران مشاهده نکردند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در خاطرات خود می‌گویند از شیلات تا نفت همه در اختیار ما بود و در واقع آمریکا خود را حاکم کشور می‌دانستد ولی جمهوری اسلامی با این امر مقابله کرده و دست آمریکا را از کشور و منطقه قطع کرد و اکنون قادریم با تکیه بر توان داخلی پهباد آمریکایی را از آسمان به زمین بکشانیم.

شریف با اشاره به اینکه آمریکا بارها اعلام کرده که توان تحمل جمهوری اسلامی را ندارد، افزود: جمهوری اسلامی برای دیگر کشورهای منطقه و آزادی‌خواه الهام بخش بوده و در حال خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در منطقه است و به این دلیل دشمن سعی در انقلاب در کشور دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته تمامی کشورهای غربی، منافقین و تمامی گروهک‌های تروریستی برای نابودی جمهوری اسلامی متحد شده بودند، گفت: امروزه تمام امورات جمهوری اسلامی توسط جوانان این مرزوبوم انجام می‌شود، لذا دعوا سر استقلال کشور است نه حجاب، مسؤولان باید این را برای مردم و جوانان تبیین کنند زیرا در این صورت برخی‌ها در تحلیل دچار اشتباه نشده و اعلام بیزاری از استکبار و اغتشاشگران می‌کردند.

به گفته سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروهک منافقین که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرده و در دروان دفاع مقدس در آغوش صدام بود اکنون ادعای حقوق بشری داشته و دلشان هوای ایران را کرده و حتی رئیس جمهور برای ایران معرفی می‌کنند!

شریف یکی از دلایل تعطیلی برخی از صنوف در کردستان را ترس کسبه از عده‌ای تروریست دانست و بیان کرد:
گروهک‌های تروریستی در کردستان بسیار بی‌رحم بوده و به بدترین شکل مردم را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند لذا یکی از یکی از دلایل تعطیلی صنوف در کردستان نه اعتراض بلکه ترس از این گروهک‌ها است.

وی با بیان اینکه تمامی استکبار با گروهک‌های تروریستی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شدند، تصریح کرد: ایرانی که آمریکایی‌ها آزاد کنند در آن کرامت مردم، آزادگی، استقلال معنا نداشته و چیزی جزو نابودی در پی ندارد زیرا اکنون آلمان که سلاح‌های شیمایی به رژیم بعث عراق تحویل می‌داد با یک ورزشکار پرخاشگر دیدار می‌کند که بگوید ما حامی ملت ایران هستیم که جای تعجب دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فضای مجازی را سلاحی برای تأثیر دشمن بر روی ذهن ملت ایران دانست و گفت: فضای مجازی ابزار دشمن شده و اجازه نمی‌دهد ذهن ما با واقعیت رو به رو شود، چیزی که در فضای مجازی می‌گویند مشکل جمهوری اسلامی نیست بلکه مواردی است که دشمن از آن ضربه خورده است، لیکن خدا به حال ملت ما رحم کند که همچنین افرادی که دستشان به خون ملت ایران آلوده است می‌خواهند در کشور انقلاب کنند.

شریف با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته در کشور بیان کرد: نگاه به آسمان خراش‌های برخی کشورهای منطقه نکنید زیرا اگر روزی نگاه آمریکا از آنان برداشته شود فرو می‌ریزند در حالی که اکنون در کشور ۹۷ درصد مردم از نعمت گاز، برق و آب برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امروز در کشور یک کادر مجرب در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت است و اینکه دشمن روی به توئیت و هشتک‌های جعلی آورده است نشان می‌دهد توان شکست ایران را ندارد، افزود: اگر در کشور اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم دلیل این است که نتوانستیم برای نسل جدید، خدمات انقلاب را تشریح کرده و بگوییم که ما کجا بوده و اکنون کجا هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئله حجاب برای ایجاد فتنه در کشور را یک بهانه واهی توسط استکبار دانست و گفت: اکنون ورودی دانشگاه در کشور ۶۰ درصد بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند و علت این هجمه علیه جمهوری اسلامی در خصوص بانوان این است که ایران بستر پیشرفت بانوان را فراهم کرده است.

شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادنی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات پاریس در چند روز گذشته گفت: در چند روز گذشته شاهد اعتراضات شدید در فرانسه هستیم که چند ضد نفر بازداشت و پنج هزار خودرو آتش گرفته است ولی هیچ رسانه‌ای آن را پوشش نمی‌دهد زیرا نه اینترنشالی آن را پوشش می‌دهد و نه هشتکی زده می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگران فرزندان ما هستند که فریب خوردند به طوری که با نیم ساعت صحبت، از ما گله‌مند می‌شوند که چرا برای ما زودتر دستاورد نظام را معرفی نکردید، افزود: قدرت را باید طوری اعمال کرد که دشمن لبخند نزده و شاد نشود به این دلیل به بسیجیان و مدافعین امنیت اجازه شلیک داده نشد.

شریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد، تصریح کرد: شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، ولی کور خواندند زیرا اکنون چنان تسلطی به شما داریم به تک تک شما پاسخی پشمان کننده خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • شهرام IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    7 24
    آیا اکنون گل و بلبل است و معترضی وجود ندارد ؟
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      13 3
      اکنون گل و بلبل باشد یا نباشد، کمپ نفاق و ترور در امان نیست و به فضل الله بلندمرتبه بزرگ، تاوان اغتشاش، ترور و ترویج فساد را خواهد داد‌
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      12 3
      اینجا ایرانه تابوده مرکزحجاب وعفت ودین وخداپرستی بوده ومیمونه بعضیا بخاطرتن فروخته شدن وبه چاه سقوط کردن به هربهانه زرمفت میزنن چون تمدن نوین عفیفان دینداروزدوده شدن مهدورالدم ها داره میاد
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      5 1
      اتفاقا خوبش هم وجود دارن مخصوصا اعتراض به شما اغتشاشگران
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      11 1
      معترض همه جا وجود دارد و اشکالی هم ندارد، اغتشاشگر آدمکش هست که باید به سزای اعمالش برسد تا جامعه گل و بلبل شود، مفهوم شد کلنگی؟ ؟!!
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    8 0
    حالا هیچی نشده سیما ثابت خونه شو عوض کرد رفته یه جای پرت دیگه خخخخ نمیدونه بچه های اطلاعات اونجارو و هم پیدا کردن مزدک که پالس توبه فرستاده
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    13 0
    حواستون به داخلی ها هم باشد
    • US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 2
      طبق معمول همیشه پاسخ محفوظ است
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    12 0
    بسم الله القاصم الجبارین
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    11 1
    آرامش ایران عزیزمان را مدیون دستان پرتوان سپاه و ارت و نیروهای حافظ امنیتمان هستیم
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    8 6
    دمت گرم سردار بزن سرویس کن اما یک فکری هم به قیمت پیاز کن
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      8 2
      کار سردار امنیته نه پیاز. قیمت پیاز رو باید با تربیت افراد درست، سپس معرفی افراد درست به انتخابات و سپس انتخاب بهترین نامزد کنترل کرد. البته اگر به واسطه گناهان یا آزمایشات الهی، گرانی بر شما مقدر نشده باشه. اشکال نداره بیسوادید ولی یاد میگیرید
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    7 2
    فقط شعار میدین عربستان کل مملکت رو داره بهم میریزه و...
  • کاظم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    5 2
    پاسخ رسانه ای باید بدید. اینجاست که خلا مرحوم بهشتی و مطهری حس میشه که چطور پاسخ رسانه ها رو بدن. البته با فساد سنگین اقتصادی مسئولان فاسد جواب دادن به رسانه ها سخت میشه
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      این افرادرشهیدبیشترشالوده ریزوزیربناسازبودن واطلاع رسانه تا تحلیلگررسانه ای جای نادرطالب زاده خیلی حس میشه
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      این افرادرشهیدبیشترشالوده ریزوزیربناسازبودن واطلاع رسانه تا تحلیلگررسانه ای جای نادرطالب زاده خیلی حس میشه
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 0
      این افرادرشهیدبیشترشالوده ریزوزیربناسازبودن واطلاع رسانه تا تحلیلگررسانه ای جای نادرطالب زاده خیلی حس میشه
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      3 1
      به دعوت به اغتشاش و ترور، باید پاسخ متناسب یعنی حذف و کشتن داد تا ضرر برگرده
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    4 1
    خدا قوت سردار عزیز
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 5
    شما بهتر است ارزش پول ملی را حفظ کنید دهن دشمن خودش بسته میشور
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      3 0
      اولا دهن دشمن در زمان‌هایی که ارزش پول ملی بالا بود هم بسته نشد. ثانیا الان دشمن نگران ارزش پول ملی ماست؟! چرا جوک میگی؟! یه عده ضدانقلابید که عشق هرزگی رایگان دارید که دهن‌تون نشد کتاب زندگی‌تون بسه میشه و برای همیشه ملت راحت میشه
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      3 0
      میخواستی اغتشاش نکنی اغتشاشگر
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 6
    کم کم داره نوبت ایران میشه. تا اینجا ایران تو تایم استراحت بود
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      2 0
      آخی غصه نخورین چون ایران صدهاهزارنقطه زن باانباردهها ساله انواع سوخت برای انواع مسافتها داره اقیانوس پیما ماهواره موشکی هم داره ایران یه قسمت ازرینگ نیست ایران خودمیدان وجدول مبارزه هاست اونی که تایم استراحتشه صهیونیسته که 2ساعته بایه اتاق موشکی یه گروه ازیه بخش جهاددرغزه تسلیم شدگوگولی
  • محسن GB ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 7
    جون تو پاسخ بده فقط
  • جوان IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 5
    نه تو رو خدا
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 0
      پماد بمال
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 9
    دشمن نداریم اینها همه دروغه
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      2 0
      عجب!!!
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      4 0
      تهدیدهاهزینه برای تروریست سازی رونمیبینی
  • کارمند ساده IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    با تشکر
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    6 0
    شعار الکی ندهید ما هنوز منتظر #انتقام_سخت حاج قاسم هستیم
    • US ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 4
      دست از پا خطا کنید بهاییان رو سرتان هوار خواهند شد،
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      2 0
      بهایی ها حرف نزنند
  • شیردل IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 2
    کمر ما رو تو بورس شکستن .
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      1 1
      کمر تو رو حسن روحانی و طعمت شکست که وارد بازار پرریسک میشی و بعد توقع سود بی‌ریسک داری. اونم بدون دانش و مشورت کافی
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    امثال علی دایی که از دهات به کاخ رسیدند از صدقه سر نظام والان مشغول دروغگویی وفتنه انگیز هستند را پاسخگوکنید
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    درود
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 1
    قابل توجه اون دوستمان که گفته کار سردار امنیت است و بیسواد خطاب کرده توی چهل سال هنوز نتوانستید ادم با سواد تربیت کنیدپس مشکل دارید
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      پس قبول کردی که کار سردار امنیت است و تو یا اون رفیقت بی‌سوادی که توقع کنترل بازار رو از ایشان داشتی! در مورد تربیت نیروی کارآمد، کار اصلی تربیت بر عهده خانواده‌ها است. نظام، آموزش کافی داده، اما تربیت اسلامی خانواده‌ها همچنان ضعیف است. قبل از چهل سال هم همین وضعیت بود. دشمنی دشمنان در این چهل سال هم هست. با این همه، هیچ مجوزی برای اغتشاش و براندازی وجود نداره. به فضل الله، با قدرت به پیش میریم و استکبار و کفر رو نابود می‌کنیم.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    والله رسانه های طیف نجس اصلاح طلب خیلی خیلی کثیف تر از من وتو و اینترنشنال بودند وهستند.. اینها را چه خواهید کرد؟؟ فعلا حساب اینها را که دم دست هستند برسید اون ور آبی ها پیشکشتان
  • بهرام IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 1
    نظرات تندرو های داعشی خیلی جالبه، آی بکشید ،اعدام کنید،بسوزانید،و....
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      4 0
      تندروهای داعش شامل بلعمیهای صهیونیست هم میشه ولی ما تندرو نداریم. ماسابقون السابقون هستندکه باظلم ونفاق وجنایت وفساد مقابله دارند
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      برادر یا خواهر کند رو !!!!! شما که دیگه باید خفه شوید با این همه قتل و ویرانی و فحاشی و فساد جنسی که در دوماه عنقلابتان حتی غربی ها را هم ناامید کرد وفهمیدند با یک مشت حیوان وحشی وبی منطق رفته اند سیزده بدر!!!! شما دیگر خفه لطفا
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 0
    اون روز که عربستان پیام فرستاد که آشوب را به داخل مرزهای ایران میکشانیم باید بیدار میبودیم
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      2 0
      برای اون دربارمتلاطم هم داریم حتمایه دمپایی توسرشون میزنیم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 0
    خیلی وقته که یه آبنبات شیرین سمت تیم رجوی آلبانی نشین تعارف نکردیم
  • هومن IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 0
    پس کی پاسخ؟ به نظرتان دیر نشده؟!
  • SE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    آلبانی نشین دو سه هزار کیلومتر اونطرف تر
  • حسن IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    احسنت وخداقوت به سربازان شجاع امنیت.داعشی های داخلی ومنافقین وغرب وکدخدا وسلبریتی های مزدور همه دستشان درخون شهیدان فتنه اخیر دریک کاسه است وبزودی مانند پتک برسرشان فرودمیاییم.ملت باجان ودل انقلابش راحفظ میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس