کد خبر 1452076
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
تلاش‌دلال دوتابعیتی‌برای‌نفوذ به فدراسیون فوتبال 

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اعلام آخرین وضعیت مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم ملی، از قطع همکاری با شهره موسوی و معرفی سرپرست جدید پست نایب رئیسی بانوان به زودی خبر داد.

به گزارش مشرق، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این جلسه گفت:جلسه هئیت رئیسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و مباحث مختلفی مانند اصلاح آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، اصلاح آئین نامه پاداش تیم های ملی و تیم ملی بانوان بحث و گفت‌وگو شد.

اصولی درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال هم اظهار داشت: در این خصوص همکاران بر اساس یک سری اطلاعات فنی و شرایطی که باید مد نظر باشد، در حال گفت‌وگو هستند و این مذاکرات ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم در این جلسه یا جلسات آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: گفت‌وگوهای اولیه انجام شده و گزینه‌هایی مورد نظر هستند و به محض اینکه تبدیل به توافق برسیم در هئیت رئیسه مطرح می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان با اعلام قطع همکاری با شهره موسوی نائب رئیس بانوان، خاطر نشان کرد: شرایطی به وجود آمده که دیگر در خدمت خانم موسوی نخواهیم بود و نیستیم و طبق اساسنامه ریاست فدراسیون گزینه‌ای را به هیئت رئیسه خواهند داد و سرپرستی برای نایب رئیس بانوان تعیین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس