واکنش جانبدارانه کاخ سفید به هتاکی «بن گویر» به مسجد الاقصی

کاخ سفید امروز در بیانیه ای به هتاکی «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، واکنش جانبدارانه‌ای نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کاخ سفید امروز سه شنبه به تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی واکنش جانبدارانه ای نشان داد.

در بیانیه منفعلانه کاخ سفید در این خصوص آمده است: هرگونه اقدام یکجانبه که وضعیت موجود اماکن مقدس در اورشلیم (بیت المقدس) را تضعیف کند، غیرقابل قبول است.

در ادادمه بیانیه آمده است که واشنگتن از بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است تا به تعهداتش برای حفظ وضعیت موجود در اماکن مقدس پایبند بماند.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد. که این اقدام با واکنش شدید فلسطینیان از جمله گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی هشدار داده بودند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، نمی توانند مانع از پیامدهای خطرناک آن شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس