سفر نتانیاهو به امارات لغو شد

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز سه شنبه نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.

پیش از این نیز، ، وزارت خارجه امارات متحده عربی به تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، واکنش نشان داد.

وزارت خارجه امارات بر ضرورت توقف اقدامات غیر قانونی در اراضی اشغالی و تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات با تاکید بر لزوم عدم تغییر شرایط حاکم بر مسجدالاقصی، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست که تنش ها را کاهش داده و گام هایی را اجرایی نکنند که به تنش های بیشتر و بی ثباتی در منطقه منجر شود.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد. که این اقدام با واکنش شدید فلسطینیان از جمله گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی هشدار داده بودند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، نمی توانند مانع از پیامدهای خطرناک آن شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    نمایش امارات متحده عربی برای مدافع حقوق مسلمان نشان دادن هست ، باور نکنید
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    4 0
    مقاومت باید تودهنی محکمی به این مردک صهیونیستی بزند تا عبرت تاریخ شود.
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    بن گویر احمق برنامه نتانیاهو برای عادی سازی روابط را به باد فنا داد! بزودی پیمان های آبراهام فروپاشیده و دولت نتانیاهو زودتر از موعد سقوط خواهد کرد.
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    عجب اقتدارى ! كل جغرافياش نيم وجب ببشتر نيست ! قابل توجه مقامات نظام كه خطاى نابخشودنى چين را زير سبيلى رد كردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس