کد خبر 1452378
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در چهار راه ارشاد به سمت پارک معلم کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور مأموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد ۲ نفر سوار بر ۲ دستگاه خودرو سمند و پژوپارس به جهت ترساندن وی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده اند.

دلیری خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ عامل تیراندازی و یک همدست آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به عاملان تیراندازی از معرفی نفرات دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۵۰۰ محکوم جرایم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و بیش از ۱۰ ماه است که تمام مرخصی‌های آنها لغو شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    2 0
    سلام. بسیار کار خوبی کردن. باید همشون رو دستگیر و بعد اعدام کنند تا بفهمند که چه غلطی می‌کنند یه مشتی اوباش و عوضی.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    3 0
    اگر خانه های تپه فتحعلی خان که یکی از محلات کرمانشاه است را جستجو کنید، می توانید آن قدر سلاح های جنگی کشف کنید که می شود با آن سلاح ها، یک پادگان بزرگ را از سلاح بی نیاز کنید. اکثر مالکان این خانه ها از فروشندگان مواد مخدر هستند که پس از دستگیری به خاطر کشف مقادیر زیاد مواد مخدر از آنها پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد می شوند و بلافاصله دوباره شروع به فروش مواد مخدر می کنند و مردم عادی و بی گناه این محله دائماً در حال فشارهای روانی و ناامنی قرار دارند. مسئولین! به داد این محله برسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس