اغتشاشگران ۲خانه در جوانرود را آتش زدند/تهدیدوارعاب زنان وکودکان

طی روزهای گذشته به دنبال فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و آشوبگر شاهد به آتش کشیده شدن خانه‌های مردم در جوانرود بودیم تا این بار عناصر معاند به تهدید و ارعاب زنان و کودکان روی بیاورند.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته آشوبگران و اغتشاشگران با برپایی تجمعاتی در جوانرود علاوه بر سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و برهم زدن نظم و امنیت این شهرستان به ادارات و اموال عمومی نیز خسارات بسیاری را وارد کردند.

طی آشوب‌های روزهای گذشته عده‌ای از عناصر گروهک‌های ضدانقلاب با سلاح گرم با عوامل نظامی و انتظامی که سعی در ایجاد نظام و امنیت در شهرستان جوانرود را داشتند درگیر شدند و به سمت نیروهای حافظ امنیت تیراندازی کردند.

این درگیری‌ها و تجمعات طی روز گذشته در شهرستان جوانرود نیز ادامه پیدا کرد و براثر این درگیری‌ها تعدادی نیز زخمی شدند.

اما بامداد امروز سه شنبه اول آذر ماه در ادامه فعالیت اغتشاشگران در شهرستان جوانرود آشوبگران به دو خانه در این شهرستان حمله کردند و با پرتاب مواد آتش زا این منازل را به آتش کشیدند.

اما این واقعه زمانی به وقوع پیوست که خانواده‌های ساکن این خانه‌ها شامل زنان و کودکان نیز در منزل حضور داشتند و آشوبگران برای ایجاد رعب و وحشت خانه‌های مذکور را به آتش کشیدند و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند.

عاملین ناامنی در جوانرود تحت تعقیب قرار دارند

محمد پور هاشمی سرپرست معاونت امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به رخدادهای پیش آمده در شهرستان جوانرود، اظهار کرد: طی روز گذشته در پی سوءاستفاده از اعتراضات و شرایط موجود در جامعه به برخی از ادارات و اموال عمومی و خدمات‌رسان و حتی منازل مسکونی حملاتی از سوی آشوبگران انجام گرفته است.

اغتشاشگران ۲خانه در جوانرود را آتش زدند/تهدیدوارعاب زنان وکودکان

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی در شهرستان جوانرود مستقر شده‌اند، افزود: برای جلوگیری از این اقدامات نیروهای امنیتی در این شهرستان مستقر و حتی درگیری‌های با افراد مسلح پیش آمده که در روزهای گذشته شاهد کشته شدن یک تا ۲ تن در این وقایع بودیم.

سرپرست معاونت امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: طی روز گذشته دوشنبه ۳۰ آبان ماه مجدداً این افراد به صورت مسلح که اغلب آنها نیز توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی شناسایی شده‌اند حملاتی به مردمی که از مزارستان به سوی شهر باز می‌گشتند داشته‌اند.

پور هاشمی ادامه داد: با این وجود و حملات بی‌رحمانه این افراد مسلح که جزو گروه‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال کردستان کشور عراق بودند برخورد مقتدرانه صورت گرفت.

وی با اشاره به پیگیری برای دستگیری افراد مسلح در شهرستان کرمانشاه و عاملین آشوب‌های روز گذشته، تاکید کرد: اقداماتی در چند روز گذشته از سوی افراد مسلح در شهرستان جوانرود انجام شده از چشم نیروهای امنیتی دور نخواهد ماند و به طوری جدی و حتمی دستگیری و برخورد با آنها و عاملین آشوب‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    13 4
    یه برخورد درست تو کل این جریانات ما دیده باشیم یکی اینجا بوده یکی مهاباد .
  • فرزاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    31 4
    این اغتشاشگران بایداعدام شونداین خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    12 5
    تازه میخواین دستگیرشون کنید؟
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    منتظر چه دستوری هستند!؟وحی جبرائیل خوب است ،اقا برخورد کنید .
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    کسی که با اسلحه سرد یا گرم حضور داره در آشوب یعنی تروریست یعنی داعش یهچعنی باید به رگبار بسته بشه یعنی باید زنده دستگیر نشه. اینها رو باید از ریشه کند. دادگاه لازم ندارن. خدایا بیامرزد خلخالی که می گفتی این جنایتکاران به دادگاه و محاکمه نیاز ندارند و حکمشون اعدامه.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    15 4
    کاری کنین که درس عبرتی بشه برای دیگر وطن فروش ها
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    12 2
    عذاب افرادی که مردم را ارعاب می کنند مرگ است.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    خدا رحمت کنه امام ره ماجرای مهاباد به نیروهای مسلح گفتن اگه نمیتونید باهاشون برخورد کنید بگید تا مردم باهاشون برخورد کنن . درسته ایران وطن فروش زیاد داره ولی همین الان وطن پرست بیشتر از وطن فروش داره فقط کافیه حضرت اقا فرمان بده
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    فقط اعدام با جوخه آتش . تازه باز هم برای پست فطرتهای حروم لقمه متجاوز کمه ، زنده زنده بسوزاننشون تازه شاید جبران این عذابی که برای مردم و اهل این خانه درست کردند ، بشود . بدنشون دست من رو آتش جز میدمشون
  • FR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    3 1
    طبق ماده دهم کنوانسیون حقوق بشر، تجزیه طلبان در هر جای جهان هیچ حقوقی ندارند.
  • FR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    طبق ماده دهم کنوانسیون حقوق بشر، تجزیه طلبان در هر جای جهان هیچ حقوقی ندارند.
  • مهدی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    خیلی غلط کردن
  • یا صاحب الزمان IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    خدا لعنتشون کنه که امنیت مردمو سلب کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس