مسائل روزمره دستگاه‌ها را از اهداف اصلی و بلند خود غافل نکند

رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی خود غافل نکند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت از حضور معنادار مردم در آئین‌های تجلیل و گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و به ویژه سردار سلیمانی قدردانی کرد و گفت: این حضور آگاهانه مردم به رغم مشکلات موجود، دارای پیام‌های خاصی است که البته این پیام برای مسئولین تلاش مضاعف برای انجام وظیفه و کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردم است.

رئیس جمهور در ادامه جلسه امروز با موظف کردن وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و همچنین جلوگیری از قاچاق سوخت بر مدیریت مصرف انرژی در کشور تاکید کرد. همچنین وزیر کشور به عنوان مسئول اجرای قانون هوای پاک موظف شد با پیگیری دقیق عملکرد دستگاه‌های مسئول در این قانون، نسبت به اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی مقتضی را انجام دهد.

رئیسی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی متقن و مستند به منظور مقابله با اخبار و اطلاعات نادرست افزود: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی و بلند خود به ویژه در عرصه جذب سرمایه‌ها، ارتقای بهره‌وری و افزایش سرعت رشد کشور غافل نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    3 1
    فقط فقط شما دستور بده . کی هست که اجرا کنه !
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    10 3
    چشم قربان امر دیگه ای نبود رئیسی واقعاً بی کفایت به نظر میرسه من تعجب میکنم که این آدم چطور توی قوه قظائیه کار کرده !
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      3 4
      کسری بودجه نصف شده همزمان چندین رشدشرکت دانش بنیان وماهواره بروتورم پایینترنسبت به میانگین جهان راشاهدیم وغله خریداری وذخیره برای تداوم نبرددراوکراین داریم
    • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      1 2
      بی کفایت از چه نظر؟؟حتی یک ایراد هم نمیتونید ازش بگیرید کسی که فرصت داشته و نکرده با کسی که توی بی فرصتی مجبوره آزمون و خطا کنه و ممکنه اشتباه بشه یا درست،فرق داره.هرچند من اشتباهی توی دولت نمیبینم.این فشار صرفا از طریق اصلاح طلب هاست برای سرنگونی دولت.که خودشونم بیان کردن با کارزار استعفای دولت
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      1 1
      رئیسی مرد درستکاری است اما سوالی که برای همه مطرح است اینه که چرا در میان مدیران و مسولان انتصابی حجم بالایی از اصلاحطلبها دیده میشوند اینها بخاطر منافع قبیله شان حاضرند دست به هر کاری بزنند قدیم ها می گفتند مملکت قحط الرجاله !!!
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      4 1
      طرف نوشته یک ایراد هم نمیتونید بگیرید ! واقعا متاسفم برای چنین طرفداری بی منطقی! وعده های انتخاباتی رو مرور کنید ! اولویت بورس و برنامه هایی که ادعا کرد داره ، و چقدر سهامدار پس از ناامیدی از وعده های ایشون با ضرر و کاهش ارزش پولشون ،سهامشون رو فروختن . بازار خودرو رو نگاه کنید ! اوضاع چطور شد ؟ قبلا فقط قیمت کارخانه بود و الان در بورس کالا عرضه میشه که باعث افزایش بیشتر قیمت خودرو شده و کیفیت هم که کماکان بد هستن و خرید خودرو سخت تر شده
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 0
    حاجی یه کم کوتاه بیا . اینجا ایرانه.اهداف بلند مدت و میان مدت جایگاهی نداره .چرا که مسئولاش متخصص نیستن.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 1
    شما غافل نشید مهم این است
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 1
    لطفاً هر چه سریعتر قانون مالیات بر سرمایه را اجرایی کنید دوم اینکه به تعداد خانواده داشتن خودرو یا مسکن نوعی فرار از مالیات ایجاد میکند حضرت عباسی دست بجنبانئد گرانی اعصاب همه را بهم ریخته
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    1 0
    جناب آقای رئیس جمهور محترم با تشکر از صرف وقت و عمرگرانبها برای آبادی ایران، خواهشمندم وزارتخانه‌های ساکت و بی‌صدا را فعال کنید. کشورداری صرفا رسیدگی به ارز و طلا و بورس یا نان و برنج و گوشت نیست. ازجمله وزارتخانه های ضعیف، وزارت علوم و وزارتخانه فرهنگ است. به دلیل عملکرد ضعیف این وزارتخانه ها در دراز مدت حیثیت دولت شما زیر سوال خواهد رفت.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    3 1
    یکی به ایشون بگه که خودشون رئیس جمهور هستن ! پس این دستورها رو به خودشون بدن که پیگیری کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس