اذعان افسر صهیونیستی به استفاده از پهپادهای مسلح علیه فلسطینی‌ها

یک افسر ارشد صهیونیستی گفت که این رژیم از پهپادهای مسلح و انتحاری علیه مردن فلسطین در کرانه باختری استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی بارها در سال‌های اخیر گزارش داداه‌اند که ارتش رژیم صهیونیستی از پهپادهای مسلح در کرانه باختری استفاده می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، روزنامه یدیعوت احارانوت، در این باره به نقل از یک افسر ارشد صهیونیستی بدون ذکر نام او نوشت که ارتش این رژیم اقدام به توسعه این پهپادها کرده است، برخی از آن‌ها انتحاری شده و برخی نیز اقدام به شلیک نارنجک یا گاز اشک‌آور می‌کنند و برخی از پهپادها نیز مجهز به مسلسل هستند. تعدادی از پهپادها نیز می‌توانند اقدام به شلیک موشک‌های پیشرفته بکنند.

به گفته این افسر ارشد، پهپادهای پرتاب‌کننده نارنجک برای ترور فلسطینیان تحت تعقیب استفاده می‌شوند و می‌توان هم‌زمان شمار بسیاری از آنها را به پرواز در آورد. او مدعی شد که این پهپادها می‌توانند اهداف مد نظر را حتی در داخل خانه‌ها نیز هدف قرار دهند.

یدیعوت آحارانوت نوشت که نیروی زمینی ارتش اسرائیل از این پهپادها استفاده می‌کند و این پهپادها در اجرای مسئولیت‌های سخت و محرمانه ارتش اسرائیل علیه فلسطینیان به کار می‌رود.

در سپتامبر سال گذشته میلادی نیز «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی مجوز لازم برای استفاده از پهپادها در عملیات‌های ترور در کرانه باختری را صادر کرده بود.

این در حالی است که شرایط کرانه باختری به شکل بی سابقه‌ای بعد از انتفاضه دوم، متشنج شده و این منطقه از ابتدای سال گذشته میلادی شاهد اوج‌گیری مقاومت مسلحانه جوانان فلسطینی است و در هفته چندین بار دست به حمله علیه شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست می‌زنند، به طوریکه گروههای مقاومت همچون «عرین الاسود» و «کتائب جنین» توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در این میان به دست آورند.

در این راستا واحد نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که ۴۴ نفر از نظامیان این ارتش در سال ۲۰۲۲ به هلاکت رسیده‌اند که این رقم در مقایسه با هلاکت ۳۱ نفر در سال ۲۰۲۱، افزایش داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    بسم الله ایران عزیز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس