کد خبر 1453126
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
عرضه گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت‌های مصوب از امروز

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع گسترده گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت‌های مصوب در استان تهران هم‌زمان با سراسر کشور از امروز شنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، «رضا سالمی» اظهار داشت: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی، قرار شد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری و نظارت و پایش به طور صرف از طریق سامانه ستکاوا انجام شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه این سامانه در استان‌های مختلف در حال شکل‌گیری است اظهار داشت: این سامانه‌ها در استان تهران آماده شده و کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام جهت عرضه گوشت منجمد و مرغ منجمد در این سامانه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در این سامانه از هفته گذشته کلید خورده است افزود: واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌ها ثبت‌نام کردند در این سامانه، خریدشان از طریق این سامانه باید انجام شود.

به گفته وی، میادین میوه و تره‌بار هم بارگذاری شده و بایستی صرفاً خرید از این طریق انجام شود، اما به دلیل راه‌اندازی این سامانه زمان بر بوده است.

سالمی گفت: از امروز - شنبه همه میادین میوه و تره‌بار، اصناف تهران، اتحادیه و تشکل‌ها، می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه و پرداخت وجه، بدون سپری کردن مراحل اداری به طور مستقیم از طریق سامانه مذکور خرید انجام دهند و با مراجعه به سردخانه‌ها می‌توانند گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: شرکت پشتیبانی امور دام به جهت تسهیل در این عملیات در منطقه غرب تهران سردخانه هشت شهریور، در منطقه شرق تهران سردخانه‌های تهران پارس را در نظر گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • a IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    مردم باید گوشت یخی را دور بریزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس