عضو هیئت مدیره استقلال شایعات را تکذیب کرد؛ کدام فسخ؟ با ساپینتو به مصاف تراکتور می‌رویم/ ما ممنوع المصاحبه نیستیم!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شایعه ممنوع المصاحبه شدن اعضای هیئت مدیره در رابطه با مسائل اخیر را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، درباره شایعه فسخ قرارداد ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال اظهار داشت: «نمی‌دانم این شایعات از کجا و به چه دلیل مطرح می شوند. هنوز بازی تمام نشده بود که با بنده تماس گرفتند و گفتند شنیده‌ایم میخواهید ساپینتو را اخراج کنید! تعجب کردم! اصلاً مگر در کار مدیریتی می توان به این سرعت چنین تصمیماتی گرفت. ضمن اینکه اصلاً کسی به این موضوع فکر نمی کند. اتفاقی رخ نداده است».

مدیر باشگاه استقلال تاکید کرد: «متاسفانه دوستان در فضای مجازی با این قبیل مسائل و طرح شایعات اینچنینی شرایط را برای آنهایی که میخواهند استقلال و مجموعه ما را تحت فشار بگذارند فراهم می کنند. نباید به کسی آتو داد. در حال حاضر تیم استقلال خودش را برای بازی مقابل تراکتور در جام حذفی آماده میکند و ما در تلاش هستیم تا تنش‌ها از تیم و بازیکنان دور شود».

بیشتر بخوانید:

گزینه ایرانی داشتیم به جای ساپینتو می‌آوردیم

وی همچنین اضافه کرد: «از هواداران عزیز نیز خواهش می کنم با سعه صدر و آرامش به حمایت از تیم استقلال مشغول باشند. در حال حاضر ما و سه تیم بالای جدولی ۲۷ امتیازی هستیم و به امید خدا در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته جبران می شود و دوباره به جایگاه اصلی مان برمیگردیم».

کریمی همچنین درباره شایعه ای که درباره مصاحبه نکردن مدیران استقلال مطرح شده بود توضیح داد: «به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد. هیچ مقامی و هیچ دستورالعملی در رابطه با صحبت نکردن مدیران باشگاه ابلاغ نشده و همه ما در تلاشیم تا با قدرت در بازی پنجشنبه هفته جاری شرایط صعود تیم به مرحله بالاتر جام حذفی را مهیا کنیم. گرچه همه ما از شکست هفته پایانی مقابل تراکتور ناراحتیم اما به آینده امیدواریم».

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس