کد خبر 1453069
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
واکنش باشگاه استقلال به شایعه برکناری ساپینتو/ از نتایج ضعیف ناراحت هستیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نتایج ضعیف استقلال در دیدارهای اخیر ناراحت هستیم.

به گزارش مشرق، حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال درباره شکست آبی پوشان مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از نتایج اخیر تیم ناراحت هستیم چون با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد، باید خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد.

وی افزود: مشکلات مالی تیم را حل کرده ایم و انتظار داریم نتایج استقلال بهتر از این باشد و به همین دلیل یکشنبه جلسه ای را در این باره برگزار خواهیم کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: یکشنبه جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه را در کمپ استقلال برگزار خواهیم کرد و قطعا پیگیر نتایج ضعیف تیم هستیم. باید بررسی شود برنامه‌ریزی‌های استقلال با مدیریت ریکاردو ساپینتو به چه صورت بوده است.

واکنش باشگاه استقلال به شایعه برکناری ساپینتو/ از نتایج ضعیف ناراحت هستیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا صحبتی در مورد تغییر کادرفنی مطرح شده، بیان داشت : نه، اصلا. کادر فنی تغییر نمی‌کند و ساپینتو باید محکم به کارش ادامه بدهد

کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود ساپینتو از شرایطش راضی نیست و قرار است طبق توافق دو طرفه، قراردادش فسخ و جدا شود، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هیچ صحبتی هم در این مورد نشده است.

وی در پایان گفت: هواداران بدانند به طور حتم پیگیر نتایج تیم هستیم و به طور قطع مشکلات را حل کرده ایم تا فاصله استقلال با صدر جدول بیشتر نشود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد لوکارلی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    ساپینتو با همین فرمون ادامه بده ولی غلامپور را از اون دور نگه دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس