نوری: ساپینتو باید پاسخ‌گوی افتضاح استقلال در تبریز باشد

پیشکسوت استقلال، شکست آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی را بدترین نمایش این تیم در چند سال اخیر خواند و گفت: ساپینتو باید پاسخ‌گوی این افتضاح باشد.

به گزارش مشرق، محمد نوری با اشاره به شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: این بدترین نمایش استقلال در چند سال در اخیر بود. این مسابقه هیچ بار فنی نداشت و هیچ‌کدام از بازیکنان نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

وی افزود: ساپینتو باید پاسخ‌گوی نمایش افتضاح استقلال در تبریز باشد. او وقتی در مصاحبه‌هایش از امکانات حرف می‌زند و مدام خواسته‌هایش را مطرح می‌کند، باید توضیح دهد چرا تیمش در حد محلات بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

این استقلالی روز به روز در حال پسرفت است!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی ساپینتو در کنار زمین حاشیه درست می‌کند و با رفتارهای عصبی کارت می‌گیرد و از حضور در زمین محروم می‌شود به استقلال لطمه می‌زند. به‌طور حتم اگر سرمربی از کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد، شرایط بهتری رقم می‌خورد.

نوری تصریح کرد: از بازیکنانی که قراردادهای میلیاردی می‌بندند، انتظار می‌رود قدر پیراهن مقدس استقلال را که بر تن بهترین و بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است، بدانند. اگر پول میلیاردی می‌گیرند، نوش جانشان اما حق ندارند با احساسات هواداران بازی کنند.

وی افزود: همان طور که باشگاه در مواقع پیروزی پاداش برای بازیکنان در نظر می‌گیرد باید آن‌ها را جریمه کند تا بدانند از این پس باید تلاش بیشتری انجام دهند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال با این وضعیت به بن‌بست خواهد رسید. باید ساپینتو شرایط تازه‌ای را رقم بزند، چرا که انتظارات از تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده، بالاست و هواداران نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    من هوادار سی و چند ساله استقلال تا حالا یاد ندارم که استقلال انقد بد و بی تفاوت بازی کنه. بازیکنای بی انگیزه و شب زنده دار و حامی اغتشاشات باید از استقلال پاکسازی بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس