۲ دانش‌آموز مشهدی بر اثر سانحه رانندگی جان باختند

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند و سرنشینان خودروی سمند متواری شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا رحیمی اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند و سرنشینان خودروی سمند متواری شدند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: این تصادف ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز در بلوار امامیه مشهد رخ داد.

وی اضافه کرد: خودروی سمند با ۲ دانش آموز پسر که در حال عبور از خیابان بودند برخورد کرد و با انحراف از مسیر در لاین مخالف نیز با خودروی پراید پارک شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از دانش آموزان در دم جان باخت و دانش آموز دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ رحیمی افزود: راننده و سرنشینان جوان سمند نیز از محل متواری شدند که یکی از آنها توسط مردم به دام افتاد و تحویل عوامل انتظامی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    4 1
    بدترين نوع رانندگی هموطنان مشهدی ما هستند متأسفانه!!!
  • مجرّد 43 ساله IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    خداوند به خانواده هاشان صبر جمیل دهد.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    1 0
    احتمالاً گواهینامه نداشته یا مست بودند و یا در حال انتقال موادّ مخدر یا جابجایی اموال دزدی. کسی که عقلش سرِ جایش باشد از صحنه تصادف فرار نمی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس