3 کشته و ۱۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان اصفهان-کاشان

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان گفت: تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو در اتوبان اصفهان-نطنز- کاشان بعد از مجتمع سان آرا ۳ کشته و ۱۳ مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش مشرق، حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان اظهار داشت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه شامگاه دوشنبه دوازدهم دی ماه مبنی بر تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو از جمله یک خودرو حامل اتباع در اتوبان نطنز- کاشان بعد از مجتمع سان آرا، اورژانس این مرکز با ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف ۳ نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده بودند و ۳ مصدوم نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شدند و همچنین ۱۰ مصدوم نیز پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که حال یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 0
    اتوبان قم - کاشان و اصفهان خلوت است و راننده ها با سرعت بسیار بالای 150 کیلومتر تخلف می کنند و پلیس هم جریمه می کند ولی نرم افزارها حضور پلیس را گزارش می دهند و نتیجه اش می شود این اتفاقات. فرهنگ رانندگی ما نیاز به تغییر دارد. لطفاً بگویید چند بچه یتیم شدند و چند خانواده از هم پاشید؟ نقش زنان و کودکان در کنترل سرعت، کم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس