از ابتدای انقلاب در بوکس چنین شورای فنی نداشته‌ایم/ همه قهرمانان نامدار دور یک میز نشستند

عضو شورای کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز هیچ وقت مثل امروز همه قهرمانان دور یک میز در شورای فنی جمع نشده بودند.

به گزارش مشرق، نخستین جلسه شورای فنی با حضور سیدروح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون و سایر اعضای کمیته فنی روز گذشته ۱۷ دی‌ماه در سال همایش‌های هتل ارم برگزار شد. بررسی عملکرد فنی دو سال گذشته کادر فنی تیم ملی، تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی، استفاده از مربیان خارجی و ... در دستور کار این جلسه قرار داشت که اعضا در خصوص این موارد با یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند که در نهایت مقرر شد تا چند ماه آینده پیگیری‌های لازم به منظور به کارگیری سرمربی خارجی در رأس تیم ملی صورت پذیرد. در این جلسه حسین نهرودی با رأی اعضای شورای کمیته فنی به عنوان سرمربی انتخاب شد.

اکبر احدی عضو شورای کمیته فنی فدراسیون بوکس در گفت‌وگویی در پاسخ به این سؤال که آیا خروجی جلسه کمیته فنی راضی‌کننده بود یا خیر اظهار داشت: برای نخستین‌بار بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی تاکنون به این اندازه قهرمانان بزرگ بوکس کشورمان دور یک میز در شورای کمیته فنی جمع نشده بودند. به لطف حسینی سرپرست فدراسیون بوکس، بزرگان جامعه بوکس و قهرمانان نامدار این رشته باوجود اختلاف نظرها کنار هم جمع شدند و در نهایت خروجی بسیار خوبی در این جلسه رقم خورد؛ جمع شدن این نفرات یک طرف و یکدل بودن اعضای شورای کمیته فنی هم یک طرف.

وی افزود: در جلسه شورای کمیته فنی تصمیمات به این شکل رقم خورد که حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود. این تصمیم با رأی تمام اعضا صورت گرفت و حالا قرار است از بین نفرات حاضر در شورای فنی ۴ یا ۵ نفر از قهرمانان به عنوان مربی تیم ملی کنار وی حضور داشته باشند. او تا زمان انتخاب مربی خارجی فعلاً هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت حالا باید دید آیا در شرایط فعلی می‌توانیم مربی خارجی با حقوق دلاری به ایران بیاوریم یا خیر.

احدی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست مبلغی را که به عنوان دستمزد قرار است به مربی خارجی پرداخته شود بین مربیان تیم ملی هزینه شود، گفت: من فکر می‌کنم ما می‌توانیم با حقوقی که قرار است به مربی خارجی پرداخت کنیم تعدادی از قهرمانان بزرگمان را کنار سرمربی تیم ملی داشته باشیم و این پول را برای مربیان کشورمان و تیم ملی هزینه کنیم. ما قهرمانان بزرگی در همین شورای کمیته فنی داریم که آنها می‌توانند کارهای بزرگی در بوکس کشورمان انجام دهند. این کار به نظرم منطقی‌تر است.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود با دفاع از بالا بودن بار فنی شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: واقعاً این کمیته فنی که در فدراسیون تشکیل شده بالاترین بار فنی را دارد. ما قهرمانان آسیا در شورای فنی داریم که همه آنها سال‌های سال با کسب مدال‌های مختلف در مسابقات برون‌مرزی افتخارآفرینی کردند. نفرات حاضر در کمیته شورای فنی خاک این رشته‌ را خورده‌اند و با حضور این نفرات بار فنی این کمیته بالا رفته است. در واقع این نفرات در ا دامه مسیر می‌توانند با همفکری به سرمربی و کادر فنی تیم ملی کمک کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: مسئولان فدراسیون در این جلسه از دانیال شه بخش که مدال برنز مسابقات جهانی را دارد تجلیل کردند و این کار، کار بسیار پسندیده‌ای بود. این رفتار انگیزه‌ها را در فدراسیون بوکس بالا برده و نشان می‌دهد که مسئولان فدراسیون به دنبال پیشرفت بوکس کشورمان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    ****. تبریک و آرزوی بهترین درجات موفقیت .... درود بر مردان بزرگ و با اصالت ورزش زیبای بوکس ایران و موفقیت در میادین توسط استاد نهرودی ... 🇮🇷🥊💪👍🥇🏆🥊

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس