گل آرا

قهرمان سابق تیم ملی بوکس گفت: حسین ثوری برای بوکس ایران کار بنیادی نکرد و حالا این رشته با ۵ میلیارد بدهی در برهوت است.

به گزارش مشرق، فروتن گل‌آرا در مورد حواشی اخیر رخ داده در فدراسیون بوکس اظهار داشت: واقعیت این است که حسین ثوری سوار یک موجی شد تا تخلفات و اشتباهاتی که در طول این پنج سال مدیریت خود داشت و آرام آرام در حال هویدا شدن بود در سفر به اسپانیا دیگر به کشور بازنگشت تا تخلفات او گریبانش را نگیرد. کسی که با پول جوانان بوکس و فدراسیون به اسپانیا رفت و گویا از آنجا هم به کشور دیگری سفر کرده است. در طول دوران ریاست ثوری چهار بوکسور پناهنده شدند و همه این نفرات در طول دورانی که عضو تیم ملی بودند از سرمایه بیت‌المال برای آنها هزینه شد. این مدیریت ثوری در پنج سال گذشته بود.

وی افزود: سوری از روزی که به عنوان رئیس فدراسیون آمد به فکر رفتن بود. او از ابتدا به دنبال این بود که بار خود را ببندد و پس از آن برود. در طول این مدتی که ریاست فدراسیون را برعهده داشت هیچ زیرساختی در ایران نداشته و نداریم و در پایان نیز ۵ میلیارد تا به امروز بدهی روی دست فدراسیون گذاشته است. کاری که او کرد به ورزش ایران و بوکس کشورمان شوک وارد کرد. حالا بوکس ایران در برهوت است، دست بوکس خالی است و ۵ میلیارد بدهی که از طرف فدراسیون باید آن را پرداخت کند.

قهرمان سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که شورای فنی تشکیل شده و نکته جالبی که دیده می‌شود حضور موافقان و مخالفان در این شورای فنی است، نظر شما در رابطه با این انتخاب چیست، عنوان کرد: این نشان می‌دهد که سیاست روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون و سید ابراهیم موسوی مدیر فنی تیم‌های ملی برای اعتلا و پیشرفت بوکس کشور است. آنها به دنبال پیشرفت و آرامش در بوکس ایران هستند. حسینی نشان داد که با حضور مخالفان هم به دنبال پیشرفت بوکس است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حسینی فعلاً سرپرست فدراسیون است او سابقه مدیریتی به عنوان نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی را در کارنامه خود دارد. حسینی از قهرمانان بوکس ایران و از جنس این رشته است. کارنامه درخشان او به این شکل است که سال ۹۴ وقتی نایب رئیس فدراسیون بود فستیوال آینده‌سازان را هرچند ماه یکبار در استان‌های مختلف با هزینه شخصی برگزار می‌کرد و حالا از دل همان فستیوال‌ها ما جوانانی را در تیم ملی داریم. مثل میثم قشلاقی، فرهاد مرادی از جمله بوکسورهایی هستند که از دل فستیوال آینده‌سازان بیرون آمدند. دوران قهرمانی او را از لحاظ شخصیت و فنی بودن هم در سنگین‌وزن زبانزد همه است.

گل‌آرا گفت: در جلسه‌ای که پیشکسوتان با حسینی داشتند او اعلام کرد من به دنبال تسویه حساب شخصی نیستم دنبال پیشرفت هستم. همین کمیته فنی که انتخاب شده رفتار ، گفتار و حسن نیت حسینی را نشان می‌دهد. او یک قهرمان است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با ثوری نیست. کمیته فنی با مشورت حسینی و موسوی مصوب شد و آنها برادری خودشان به خانواده بوکس نشان دادند که به هیچ عنوان به دنبال تسویه حساب شخصی نیستند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: حسینی المپیاد بوکس بوده، طلای سنگین‌وزن قهرمانی آسیا را دارد، مدال برنز بازی‌های آسیایی بانکوک و گوانجو را دارد اما اعلام کرد به هیچ عنوان در کمیته فنی دخل و تصرفی ندارد. حالا با حضور نفراتی مثل موسوی و اعضای کمیته فنی ما یک خانواده کاملاً فنی را تشکیل داده‌ایم و این نکته قوت حسینی است. با حضور حسینی و موسوی روزنه‌های امید در بوکس دیده می‌شود و من به آینده بوکس خوش‌بین هستم. قطعاً از این به بعد تمام انتخابی‌ها براساس عدالت خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس