1

پس از اعدام دو قاتل حرفه‌ای طبق معمول برخی اصلاح‌طلبان آتش‌بیار معرکه شدند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه در حالی چاپ و منتشر شد که انتصاب سردار رادان به فرماندهی فراجا، آخرین رایزنی‌های برجامی، اعدام قاتلان شهید عجمیان و اخطار قانونی درباره تثبیت ارزی و بورس خودرو در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

رهبر انقلاب اسلامی طی حکمی سردار احمدرضا رادان را به سمت فرماندهی فراجا محسوب فرمودند، این حکم جدید مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه هم‌میهن که مواضع اصلاح‌طلبان تندرو را منعکس می‌کند تصویر سردار رادان را عکس یک کرده و نوشته است:

احمدرضا رادان از چهره‌های شناخته‌شده و خبرساز در میان فرماندهان پلیس در سه دهه گذشته محسوب می‌شود. او که متولد ۱۳۴۲ در اصفهان است، فعالیت نظامی را از سال ۱۳۵۹ به‌صورت نیروی داوطلب در بسیج آغاز کرد. سپس به سپاه پاسداران منتقل شد و در طول جنگ از اعضای این نهاد بود. وی پس از جنگ به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را به‌عهده داشت. سردار رادان از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ فرمانده انتظامی خراسان و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ نیز فرمانده انتظامی خراسان رضوی بود. او در سال ۱۳۸۵ به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد و تا سال ۱۳۸۷ نیز در این جایگاه فعالیت کرد. رادان که در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل ناجا بود، در مهرماه ۱۳۸۹ از سوی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا در لیست مسئولان تحریم‌شده قرار گرفت. او در تاریخ پنجم خرداد ۱۳۹۳ به سمت ریاست مرکز مطالعات راهبردی ناجا منصوب شد و در این مرکز کتاب‌های راهبردی برای فعالیت‌های پلیس منتشر کرد.

در ادامه این گزارش آمده است:

ما رادان در شرایطی سکان فرماندهی فراجا را در دست می‌گیرد که در خیابان‌های کشور به‌تازگی نشانه‌هایی از ثبات و آرامش پس از سه‌ماه اعتراض و ناآرامی مشاهده می‌شود. این درحالی است که اغلب جامعه‌شناسان و تحلیلگران، فضای موجود را نوعی آتش زیر خاکستر تحلیل می‌کنند و بر این باورند که بدون تغییر جدی در روندهای موجود، بستر بازگشت ناآرامی‌ها همچنان فراهم خواهد ماند.

نه‌تنها تحلیلگران و منتقدان که برخی مسئولان نظام هم چنین اعتقادی دارند. محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس که سابقه فرماندهی نیروی انتظامی را هم در کارنامه دارد، از جمله شاخص‌ترین این چهره‌هاست که در این روزها مدام از ضرورت «حکمرانی نو» و تغییر شیوه‌های اداره کشور سخن می‌گوید. نیروی انتظامی یکی از بخش‌هایی است که قالیباف منتقد جدی آن است؛ چنان‌که او در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود، صریحا از اینکه فرماندهان نیروی انتظامی پس از مرگ مهسا امینی عذرخواهی نکردند، انتقاد کرد و گفت: «من به پلیس گفتم این اتفاق در مجموعه شما افتاده است. هروقت اشتباهی کردید، باید عذرخواهی کنید»

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

روزنامه اعتماد هم سردار رادان را عمس اول خود کرده و نوشته است:

دوره ماموریت رادان در فرماندهی فراجا چقدر طول خواهد کشید، مشخص نیست. در احکام فرماندهان فرماندهی انتظامی کشور و قبل از آن نیروی انتظامی، مدت زمان فعالیت قید نمی‌شود کما اینکه فرماندهان پیشین اعداد متفاوت ۳، ۴، ۵ و در مورد خود اشتری ۸ سال زمان طی شده است. مدت زمان اما برای رادان مهم نیست. او حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل کرده، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

روزنامه فرهیختگان انتصاب احمدرضا رادان در فرماندهی فراجا را پیام امیدوارکننده‌ای برای تغییر برخی روندهاست دانسته و می‌نویسد:

مساله اولی که از متن حکم رهبری می‌توان استخراج کرد، ناظر به موضوع پرورش پلیس تخصصی است. توصیف و تحلیل دقیق و موبه‌موی این انتظار و مطالبه، بماند برای اهل فن و کارشناسان، اما در این مدت کم و ناظر به آنچه از نیروی انتظامی دیده‌ایم و می‌دانیم، نگاه و کنش تخصصی نیروی انتظامی وابسته به اقتضائات زمانه، امری اجتناب‌ناپذیر است. در دنیایی که اتفاقات و مسائل مربوط به حوزه‌های انتظامی و امنیتی روزبه‌روز درحال توسعه است و همچنین شکل و مدل‌های متفاوتی به خود گرفته است.

فرهیختگان نوشته است:

مواجهه تخصصی با آن تنها راه و حربه برای گرفتار نشدن در دام اشتباه و بحران‌آفرینی است. اگر مصداقی‌تر بخواهیم به این مطالبه اشاره کنیم، توسعه فناوری، تولید و ایجاد ابزارآلات جدید، تنوع تخلفات و بی‌قانونی‌ها در کنار عدم‌به‌روزرسانی قوانین شرایطی را ایجاد کرده است که نمی‌توان همچنان با رویه‌های قدیمی و بدوی مشابه آنچه از دوران ژاندارمری‌ها به ارث مانده است با آنها مواجه شد.

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

پایان کار قاتلان بی‌نقاب

روز گذشته حکم اعدام دو نفر از شکنجه‌کنندگان قاتلان سیدروح‌الله عجمیان پس از طی مراحل قانونی به اجرا درآمد. شهید عجمیان در جریان آشوب ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در اتوبان کرج- قزوین در میان اهل آشوب گرفتار شد و پس از ضرب و شتم و شکنجه به شهادت رسید.

روزنامه کم تیراژ توسعه ایرانی متعلق به حزب اصلاح‌طلب کار در گفتگو با یک وکیل ضد انقلاب دست به خون‌شویی قتل شهید عجمیان زده و ادعاهایی از جانب این وکیل مطرح کرده است که با واقعیت فاصله فراوان دارد.

این وکیل دادگستری که اغلب مشتری رسانه‌های ضد انقلاب است به این روزنامه زرد گفته است:

شعبه‌ای که این رای را صادر کرده است؛ یعنی رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرج با نادیده گرفتن حقوق مسلم متهمین از جمله موکل من مانع از این شد که ایشان بتواند از وکیل انتخابی خود بهره‌مند شود و در نتیجه در کل روند رسیدگی و دادخواهی، وکیل مورد تایید رئیس قوه قضائیه، وکالت ایشان را برعهده گرفت؛ یعنی از بازپرس گرفته تا دادگاه و دیوان عالی کشور همه حاکمیتی بودند. حتی وکیل هم که باید مستقل می‌بود، مورد پذیرش رئیس دادگاه بود!

پیگیری‌ها درباره ادعای این وکیل دادگستری حاکی از آن است که محمدمهدی کرمی از زمان بازداشت تا صدور حکم، وکیلی به دادگاه معرفی نکرده بود و به همین دلیل مطابق مقررات، وکیل تسخیری برای وی تعیین شد. بعد از صدور حکم و زمانی که پرونده در دیوان عالی بود، یک وکیل دادگستری راسا به دیوان عالی مراجعه و اعلام کرد که می‌خواهد وکالت این فرد را بر عهده گیرد. بر اساس قانون، وکالت عقد و توافقی دوطرفه است. این وکیل دادگستری به‌صورت یک‌طرفه تقاضای وکالت از کرمی کرده بود و تقاضایی از سوی محکوم برای اینکه حاضر است این فرد وکالت وی را بر عهده گیرد توسط وکیل مورداشاره ارائه نشد.

در بخشی دیگر از این مصاحبه این وکیل دادگستری در ادعایی بحث اعتصاب غذای یکی از مجرمان را مطرح کرده است و می‌گوید:

محمدمهدی کرمی روز چهارشنبه با من صحبت کرد و گفت که در اعتراض به نداشتن حق وکیل انتخابی می‌خواهد اعتصاب غذای خشک کند. اما در عرض دو روز او را اعدام کردند. در چنین شرایطی یک پسر ۲۲ ساله را محاکمه می‌کنند؛ کسی که نه مطلقا دادگاه را می‌شناسد، نه مقررات را می‌داند و نه بلد است از خود دفاع کند؛ باید با دست بسته و زبان بسته در محضر دادگاه حاضر شود و از حقی که قانون اساسی و قانون آیین دادرسی کیفری برای او در نظر گرفته است، محروم شود.

این ادعا در جهت مظلوم‌نمایی یک قاتل نیز با واقعیت تناقض داشته و این مجرم امنیتی هیچ گاه اعتصاب غذا انجام نداده و از کلیه حقوق قانونی برخوردار بوده است.

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

روزنامه همشهری نیز با رد ادعای این وکیل نوشته است:

یکی دیگر از ادعاهای مطرح‌شده در رابطه با این پرونده، این است که محکومان پیش از اجرای حکم، نتوانسته‌اند با خانواده خود دیدار کنند. این ادعا در حالی مطرح شده است که محمدمهدی کرمی مطابق مقررات ازجمله آیین‌نامه اجرایی سازمان زندان‌ها در طول بازداشت به‌صورت متعدد تماس تلفنی، همچنین ملاقات حضوری با خانواده خود شامل پدر، مادر و برادر داشت و حسب بررسی صورت گرفته از زندان آخرین‌بار نیز در هفته قبل ملاقات حضوری با والدین و برادرش داشته است. محمد حسینی هم امکان تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است اما با توجه به فوت والدین و براساس اعلام خودش مبنی بر اینکه هیچ ارتباطی با سایر اعضای خانواده خود ندارد، هیچ تقاضایی برای ملاقات با شخص یا اشخاصی نداشته و کسی هم برای ملاقات حضوری با ایشان تقاضا نداشته است.

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

روزنامه جوان نیز با اشاره به اجرای حکم این دو قاتل می‌نویسد:

در این میان برخی اصلاح‌طلبان هم طبق معمول آتش‌بیار معرکه شدند. از جمله توئیت علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران جالب توجه بود که نوشته بود: «اجرای حکم اعدام محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی موجب تأسف و انزجار عمیق است. روایت رسمی در مورد کشته شدن روح‌الله عجمیان که موجب این حکم قضایی شد، هرگز قابل باور نبوده است. گمان دارم اصل ماجرا توطئه بوده و همه گرفتار آن توطئه شده‌اند. غرض ترساندن است، اما بنزین روی آتش است.»

خون‌شویی یک وکیل خودخوانده از قاتل شهید عجمیان/ بازگشت سردار به میدان عطار به چه معناست؟

جوان در ادامه نوشته است:

کاش توئیت شکوری‌راد را مادر روح‌الله نبیند؛ کاش خانواده روح‌الله عجمیان آن را نخوانند و نبینند که سخنگوی جبهه اصلاحات ایران چگونه بی‌اعتنا به جنایتی که بر فرزند آنها رفته، بی‌اعتنا به فیلم‌هایی که از صحنه جنایت موجود است و بی‌اعتنا به اعترافات قاتلین و ذوق اپوزیسیون از کشتن یک بسیجی، مدافع قاتلین شده است و روایتی را که فیلم آن هم موجود است، غیرقابل باور می‌نامد و اجرای حکم الهی را «بنزین روی آتش» توصیف می‌کند! چرا قاضی دادگاه و قضات دیوان عالی کشور که این حکم را تأیید کرده‌اند، باید مستندات حقوقی پرونده را کنار بگذارند و روی حدس و گمان‌های امثال شکوری‌راد پرونده را پیش ببرند!؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سامان IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 3
    خروش انقلابی
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      11 4
      در واقع اوباش به دودسته اصلی تقسیم می شوند که البته هر گروه می تواند از بخش های جزئی تری هم تشکل یافته باشد و اما آن دو دسته اصلی عبارتند از: یکی اوباش و اراذل یقه چرک که عملیات کف خیابان ها را انجام می دهند مانند شعبان بی مخ ها و پری بلنده ها و دسته دیگر اوباش و اراذل یقه سفید مانند اصلاح طلبان تهوع آور که در پوشش خبرنگار و روزنامه نگار و یا بعضاً در دانشگاه ها به عنوان استاد نفوذی که در واقع جاسوس دشمن هستند و اصلاح طلبی را بستری مناسب برای خباثت ها و خیانت های خود دیده اند!!!!
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      5 2
      جالبه تا چند روز قبل به امر بیبیسی و سعودی نشنال بن سلمان خواستار تجزیه ایران بودند حالا سر اسم میخوان رابطه با دنیا را به هم بزنند عراق به اروند رود هم میگوید شط العرب مهم اینه رضا خان اروند را به انها بخشید ولی جمهوری اسلامی حاکمیتش را بر ان حفظ کرد حالا ما میگیم خلیج فارس و حاکمیتمان را انجا حفظ میکنیم تا پرتغالیها و انگلیس و فرانسه امریکا مستولی نشوند دیگران هم هر اسمی میخواهند بگویند
  • سامان IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 5
    خروش انقلابی
  • م IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    17 6
    تادیروز میگفتم دشمن یک دهه بعد جای شهید و داعشی رو عوض میکنه و تلاش میکنه ایثار سردار سلیمانی و شیربچه هاش پایمال بشه اما این اصلاح طلبای لیبرال فاسد انقدر فاسق هستند که به پیشواز رفتن و دست صهیون رو از پشت بستن و بااینکه خون ریخته شده شهید تازه است وکفنش خشک نشده دارن از قاتل ملعونش قهرمان میسازن
  • ح ر IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    20 4
    چرا قوه قضاییه این وکیل و این روزنامه نگاران را احضار و در جلسه علنی محاکمه نمی کند تا راست و دروغ این ها برای ملت مشخص شود .34336
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      13 3
      والا سوال چندسن ساله ما هم همینه از زمان نوید افکاری تا حالا. چرا کذابان بازخواست و کحاکمه نمیشوند؟
  • سید فروزان CH ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 4
    از قوه قضاییه و وزارت ارشاد و‌ مجلس که هیچ بخاری جهت اجرای قوانین مطبوعاتی بلند نمیشود ، هرز نامه های اصلاح طلب هر چه دلشان میخواهند مینویسند و سعی در بنزین روی آتش ریختن در جامعه ، امیدواریم سردار رادان حرکتی علیه این مذدوران انحام دهد . در حالی که سازمانهای جاسوسی اطلاعاتی کشورهای غربی از بی نتیجه ماندن توطئه در چند ماه اخیر اعتراف دارند ، طیف چپ اطلاح طلبان قصد عقب نشینی ندارند
    • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      5 2
      تا وقتی که عاملان وضع موجود و یارانشان چون خاتمی موسوی و ... هیچ وقت محاکمه نمی شوند وضع به همین گونه خواهد بود آمریکای وحشی نیز ترامپ غرق پول را محاکمه کرد ایران متمدن هم فقط جوجه مار محاکمه می کند و افعی های چند سر براحتی جولان می‌دهند
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    13 6
    آقای قالیباف بر چه اساسی خواهان عذرخواهی نیروی انتظامی شده؟ قالیباف چه دیده که ما ندیدیم؟
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 2
      قالیبافم چیز یندیده فقط میخواهد دل مردم بدست بیاریه وگرنه چیز ندیده
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 2
      غلط کرد میخواددل مردمو بدست بیاره باتوسری زدن به پلیس که امنیت اوراست وازهرج ومرج درشهرها جلوگیری میکنه هم دادگاه نظامی داریم هم هیچ شهروندی به پلیس ایران توهین نمیکنه
  • ترابیان IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    16 8
    لعنت بر جدو آباد افساد طلبان وطن فروش حقه باز اراجیف گو مماشات با افساد طلبان حیله گر باعث ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه و ....سیاه نمایی می شود
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      12 6
      لعنت بر جد آباد اغتشاشگران
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 1
      اوهوى ! چرا افسار پاره كردى ؟! من موندم كى در مشرق اجازه انتشار فحش و ناسزا رو ميده ؟! ابله مگه تو مسلمون نيستى ؟! مگه سر سفره پدر و مادرت بزرگ نشدى ؟! چطوره سپاه نميزنند توى دهنت ؟! و چرا با اردنگى از اينجا اخراجت نميكنند ؟!
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 3
    کاری ندارم که باید مجازات میشد ولی اگر مسلمانی نباید زود ناراحت شویی29967
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    13 3
    دستگاه قضا در برابر این وکلای کذاب از خودش دفاع کند
  • ایرانی IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 4
    خدایا خسته ایم
  • RO ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 4
    بوی الرحمن اغتشاشیون بلند شده
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 4
    شکوری راد یک حرف مفتی زده
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    11 3
    من داشتم قوانین مربوط به محاربه در سال ۶۱ را میخواندم و جالب بود امضای موسوی نخست وزیر پایش بود و بعد این آقا سر اعدام شکاری بیانیه داد. بعضی ها حتی استاد دانشگاه حقوق شدند ولی به خودشان زحمت ندادن قوانین محاربه با سلاح را بخوانند. بعضی ادعای دین شناسی می کنند ولی جایگاه تهدید با سلاح را در اسلام نخواندند. فکر می کنند جایگاه محاربه با قتل یکی هست
  • علی IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 12
    جوون 21 ساله شد قاتل حرفه ای ؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      2 5
      منظورت ادعای مزدوران اسرائیل در مورد آن جوان بسیجی شهید است؟!؟!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      4 1
      یزید وقتی جنایت کربلا و مکه و مدینه رو مرتکب شد 30 سالش بود. عبدالمالک ریکی بیست و خورده ای سالش بود و بسیاری از داعشی های انتحاری زیر بیست سال حتی سن دارند. با این حرفها ی عوامانه به شهور و شخصیت خودتون توهین نکیند
  • محسن IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 6
    غده ی سرطانی بدخیم افسادطلبان صهیونیست باید ریشه کن و نابود شود
  • محمدی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 3
    چرا اصلاح طلباروکه باعث بدبختی مردم شدن دادگاهی واعدام نمیکنید..اینهای که فتنه روبرپامیکنن ی عده جوونه احمق نادون و بیچاره میکنن..تااینا زنده هستن این فتنه هاادامه داره..تاعلی کرمی ها روحانیا ظریف ها هستن ایران همیشه اغتشاشه ناامنه..
  • US ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 4
    عربده کش های خیابانی و قمه و خفت گیر ها رو لطفا جمع کنید
  • Eldar IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 2
    نمی دونه اعدام ها شریعت اسلام
  • رز IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 4
    رادان قبلا جوان بودوپرحوصله الان میانسالی وتغییر تاکتیک اشوب وپلیس ببینیم میتونه یانه الان مهمه
  • م ل اراکی آلمان IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 1
    باید از فعالیتهای اینطور وکلا که بر علیه منافع ملی عمل میکنند جلوگیری بشه. متاسفانه صنف وکلای کشور به دنباله روی از سنت فرانسه تحت تاثیر فراماسونری هستند و بارها بر علیه امنیت کشور اقدام کرده اند. یک نمونه شیرین عبادی خبیث و وطنفروش است. لذا لازمه که با اینها برخورد بشه. اینها باید ممنوع الخروج بشن تا فرصت خیانت پیدا نکنند.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 2
    تو يه ماه راي صادر شد ،تاييد شد ،همه چيم درست بود
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 5
    تا حالا پرسيدين دليل اعتراض و حركت اين دوتا جوون واسه چي بوده ؟
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 1
      حدیث نجفی ؟
  • CA ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 1
    تمبر با اسم خلیج عربی توییت نخست وزیر عراق با خلیج عربی مشرق جرات داری منتشر کن
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      1 8
      چه ربطی داره خلیج فارس یا عرب... چه فرقی می کنه ما دوست داریم بگیم خلیج فارس عرب ها هم دوست دارند بگن خلیج عربی اسرائیلی ها برای ایجاد اختلاف بین ما و عرب ها سعی می کنند به این موضوع دامن بزنند ما نباید فریب بخوریم. دوره جاهلیت تمام شده بیدار شوید. سر یک اسم نباید آلت دست اسرائیلی ها شویم.
  • عطار IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    11 4
    به قول شیمون پرز صهیونیسم: اصلاح طلبان فاسد سرمایه های اصلی ما در ایران هستند.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 3
    اصلاح طلبی یعنی دروغ تزویر و نیرنگ اصلاح طلبی یعنی (عوض کردن جای جلاد و شهید ) اصلاح طلبی یعنی توهم تقلب در انتخابات، اصلاح طلبی یعنی نداشتن وجدان ، اصلاح طلبی یعنی شیطان باوری، اصلاح طلبی یعنی نفاق و دو رویی ،اصلاح طلبی یعنی خیانت ،اصلاح طلبی بوی گند تعفن، اصلاح طلبی یعنی خنجر از پشت زدن به حقیقت
  • SE ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    کسانی که از قاتلین نیروهای انتظامی و امنیتی حمایت کنند باید توسط قوه قضائیه محاکمه و مجازات شوند. چون اینان با تطهیر قاتلین بیرحم و مظلوم جلوه دادن قاتلین اجیر شده باعث تحمیل درد و رنج مضاعف به خانواده های شهدای مظلوم میشوند و لذا باید به آنان غرامت سنگین بپردازند تا درس عبرتی باشد یرای یاوه گویانی که جای ظالم و مظلوم را عوض میکنند
  • ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 2
    رادان اومده تا آب تو آستین همه خیانتکاران بکنه !
  • SE ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 3
    این وکیل باشی حامی قاتل هم باید اعدام بشه
  • ابراهیم IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 1
    پلیس اگه هم بخواد عذر بخواد نه بخاطر مرگ مهسا امینی که بخاطر اهمال و کوتاهی در برخورد با اراذل و اوباش و قاتلان امنیتی که ماه ها کشور رو به اشوب کشیدن باید باشه برادر.
  • شهاب IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 2
    امثال شکری راد و روزنامه های زنجییره ای بعنوان مسببان و آتش بیار معرکه باید محاکمه و مجازات شوند. راقت اسلامی باعث وقیح تر شدن این خائنین می شود
  • US ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    5 5
    ادبیات طلب کارانه رو از نیروی انتظامی جمع کنید سردار رادان
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      5 1
      در واقع اوباش به دودسته اصلی تقسیم می شوند که البته هر گروه می تواند از بخش های جزئی تری هم تشکل یافته باشد و اما آن دو دسته اصلی عبارتند از: یکی اوباش و اراذل یقه چرک که عملیات کف خیابان ها را انجام می دهند مانند شعبان بی مخ ها و پری بلنده ها و دسته دیگر اوباش و اراذل یقه سفید مانند اصلاح طلبان تهوع آور که در پوشش خبرنگار و روزنامه نگار و یا بعضاً در دانشگاه ها به عنوان استاد نفوذی که در واقع جاسوس دشمن هستند و اصلاح طلبی را بستری مناسب برای خباثت ها و خیانت های خود دیده اند!!!!
  • ارسلان IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    10 2
    امثال این وکیل درپیتی آخرکار سر از اروپا و امریکا در می آورند. این دنبال کار حرفه ای نیست بلکه برای اجنبی خوش رقصی می کند.
  • ژینا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 2
    الهی آنچه بر سید روح الله گذشت بر خودشون و عزیزان شون بگذره تا فرق بنزین بر آتش رو با آب رو آتش بدونن که برای تطهیر چهره ی ظالم جهت اهداف کثیف خودشون پا رو خون مظلوم نزارن. حزب اصلاحات=آغوش باز برای ایران سوزی
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    خوردن کفگیر دشمن به ته دیگ
  • محمد IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    یه جوری میگن به مادرش نگید!!!! انگار شهید روح الله عجمیان خانواده و مادر نداشته... اتفاق کمالشهر اوج نامردی و الان هم یه عده دفاع از نامردا رو در پیش گرفتن
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 1
    خب الآن سخنگوی محترم قوه قضائیه یا مدیر روابط عمومی قوه قضائیه دارند چه کار می کنند؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 1
    وکیل به قاضی می گوید من از قاضی به متهمم ر
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 0
    در ماجرای شهادت شهید عجمیان، جرم مشهود بوده و تغییر وکیل هم نمیتونست کار برای قاتلین بکنه. تو قتل آکار نهایتا وکیل میتونه با توجه به پشیمانی درخواست رافت اسلامی بکنه که این موضوع در قصاص جایی نداره. این وکلا از جو حاکم دارن برای مطرح شدن سو استفاده میکنن
  • امیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 1
    این وکیل یه کلاهبردار قهاره سر یکی از دوستان من رو کلاه گذاشت! دوستم که مقیم آمریکاست اطلاعات خوبی هم از ایشون داره
  • شهروند IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    اونای که میگویندبنزین روی اتش،خودشان سرقضیه،مملکت داری بانازی نازی،پیش نمیروددرست گل وبلبل نیست،امااین سوغات اکسان دیگرارث،حالااقای رئیسی محترم امده،پاکسازی،کارخانه ای تعطیل پلمپ باز،چرخه راه اندازی دست یک عده مفت خورکوتاه،سروسامان دهی مذاق منفعت طلبان خوش نیامده،اعدام کمترین برای قاتلان شهیدعجمی،آرمان علی وردی،ووواگراعتراض داشتندچراباقمه،چماق،چاقو،سلاح گرم،مملکت شده بودلیان شامپو،داعشیها،دشمنان سواستفاده،جولان،نه خیرفکرکردن دولت،نیروهای امنیتی،همش احترام،نرمش،صبوری،شده بودند به میدون،نفس کشی،مملکت صاحب،قانون،مگرشهیدعجمی خانواده نداشت،مادرنداشت،حالا هی دفاع،چرا فیلم مظلومیت شهید شدن طفلک عجمی نمی بینید دست قانون دردنکندمملکت صاحب دارد یک مشت عوضی غبارگرفته.....
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    آیا تا کنون شکوری راد و امثال او بخاطر اظهارات و اقداماتشان مواخذه شده اند . ایشان و همفرانش مقصر نیستند این بی کفایتی حکومت است است که هر ... می تواند هر چه دلش می خواهد بنویسد و بگوید و کسی هم نیست که مواخذه کند.
  • میثم IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    چرا نظام با اوباش مطبوعاتی که آتیش بیار معرکه هستند و احکام الهی را نادیده و سعی در روشن نگه داشتن آتش فتنه هستند و واقعیات را براساس خواست خود تحریف و جای جلاد وشهید را تغییر می دهند برخورد نمی کند. بنظر می رسد که اگر اوباش مطبوعاتی سر جای خود نشاند شوند. دیگر شاهد اوباش خیابانی نخواهیم بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس