کد خبر 1453664
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
اوج انتقادها از چلسی و پاتر

پس از شکست چلسی مقابل منچسترسیتی و حذف از جام حذفی، انتقادها از سرمربی انگلیسی این تیم به اوج رسید.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس، چلسی در اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و با ارائه یک نمایش مفتضحانه با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و برای اولین بار در ۲۵ سال اخیر، در اولین مسابقه خود در این رقابت حذف شد و کنار رفت.

نمایش چلسی در همان نیمه اول آنقدر بد بود که کارشناسان آن را شرم آور توصیف کردند و شدیدا گراهام پاتر را مورد انتقاد قرار دادند.

اوج انتقادها از چلسی و پاتر

انتقادها از سرمربی چلسی به قدری زیاد شد که پپ گواردیولا پس از پیروزی بزرگ مقابل این تیم به حمایت از پاتر پرداخت و در نشست خبری پس از بازی گفت: چلسی باید به پاتر زمان بیشتری بدهد. او نیازمند زمان است. من نیازی به زمان نداشتم زیرا در تیم من، بازیکنی به نام لیونل مسی حضور داشت.

با این حال نمی‌توان از عملکرد ضعیف این روزها چلسی گذشت و از آمار فاجعه بار این تیم در مقابل منچسترسیتی چیزی نگفت. آنها در مسابقه دیشب آمار وحشتناک ۰.۱ موقعیت گل ایجاد کردند. این کمترین میزان موقعیت در ۵ فصل اخیر برای چلسی بود.

آبی‌های لندن از ۷ بازی اخیر تنها در یک بازی برنده شدند و حالا در سخت‌ترین لحظات قرار گرفته‌اند. چلسی با پاتر از جام اتحادیه و جام حذفی کنار رفته و اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس نیز در رده دهم قرار دارد.

اوج انتقادها از چلسی و پاتر

بسیاری معتقدند که دوران چلسی آبرامووویچ تمام شده و تاد بولی، مالک آمریکایی این تیم قدرت احیای آن را نخواهد داشت. او در ابتدای فصل پس از ناکامی‌های متوالی از سوی توخل، این سرمربی آلمانی را اخراج کرد که اکنون بسیاری از او به عنوان یار گمشده آبی‌ها نام می‌برند.

باید دید آیا پاتر که در ابتدای حضورش نمایش خوبی در لندن داشت می‌تواند دوباره نام خود را به عنوان سرمربی بزرگ بر سر زبان‌ها بیاندازد یا باید خیلی زود جای خود را به فردی دیگر بسپارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس