ادامه تیره‌روزهایی چلسی با شروع کابوس‌وار فلیکس

وضعیت‌ آبی‌پوشان لندن در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با قبول شکست برابر رقیب همشهری‌شان بدتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در دیداری معوقه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال چلسی میهمان فولام بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به رقیب همشهری خود باخت تا وضعیتش از آنچه بود، بدتر شود.

در این بازی فولام با گل دقیقه ۲۵ ویلیان از چلسی پیش افتاد. آبی‌های لندن در دقیقه ۴۷ توسط کالیدو کولیبالی گل خورده را جبران کردند، اما اخراج ستاره پرتغالی جدیدشان ژوائو فلیکس در دقیقه ۵۸ کار این تیم را سخت کرد. فلیکس در حالی به خاطر تکل خطرناکش روی تته اخراج شد که اولین بازی خود را پس از انتقالش از اتلتیکومادرید به چلسی انجام می‌داد.

در ادامه فولام از برتری‌ عددی‌اش نهایت استفاده را برد و در دقیقه ۷۳ توسط کارلوس وینیسیوس برای دومین بار دروازه چلسی را باز کرد و با همین گل بازی را برد. این چهارمین برد فولام برابر چلسی در ۵۳ بازی‌ رو در روی دو تیم در لیگ برتر انگلیس بود. آخرین باری که فولام رقیب همشهری را شکست داده بود به ماه مارس سال ۲۰۰۶ برمی‌گشت. همچنین فولام برای اولین بار از سال ۱۹۶۶ توانست چهار بازی متوالی‌اش در لیگ برتر را ببرد.

چلسی اما با قبول این باخت که چهارمین شکست متوالی‌اش در تمامی رقابت‌ها بعد از ۱۸ بازی‌اش در لیگ برتر بود، ۲۵ امتیازی ماند که این کمترین امتیاز کسب شده توسط آبی‌پوشان استمفوردبریج از سال ۲۰۱۵ است. این باخت باعث شد شاگردان گراهام پاتر با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول باقی بمانند، یعنی ۱۹ امتیاز فاصله با آرسنال صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده و ۱۰ امتیاز فاصله با منچستریونایتد رده چهاردهمی که آنهم یک بازی کمتر از چلسی انجام داده است.

در جدول رده‌بندی مسابقات، پس از آرسنال ۴۴ امتیازی، منچسترسیتی با ۳۹ امتیاز دوم است و نیوکاسل با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس