کد خبر 1453727
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
دستگیری اخلالگر بازار ارز در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری یک اخلالگر بازار ارز و کشف ۲۰ میلیارد ریال طی عملیات ماموران پلیس فتا خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نجم الدین مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس فتا پاکدشت با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از یک مورد ایجاد اخلال در بازار ارز و تعیین نرخ های غیر واقعی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه فردی که در زمینه پولشویی در کانال های تلگرامی، خرید و فروش غیر مجاز ارزهای دولتی به نرخ های غیر مصوب و تاثیرگذاری بر قیمت ارز در بازار آزاد فعالیت می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پاکدشت تصریح کرد: ماموران پلیس فتا موفق به کشف و توقیف مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در حساب متهم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست خرید و فروش و قیمت ارز را از مبادی قانونی دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یوسف از همدان IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    میگ با ۲۰میلیارد ریا چقدر دلار میشه خرید؟ گزینه اول .۲۰میلیارد دلار گزینه دوم ۵۰ هزار دلار گزینه ج چون نرخ معلوم نیست نمیشه گفت
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    اخلالگرانی که فروش خودرو را به بورس بردند هم دستگیر کنید . کسانی که در لباس خدمت خیانت می کنند مصداق نفاق و منافق هستند . چرا بعد فروش خودرو در بورس قیمت ها بالاتر رفت ؟ چه کسانی بیشترین ماشین ها خریداری کردند ؟ چه کمکی به نیازمندان شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس