ترابی

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشست کمیته انضباطی فدراسیون درباره درگیری او با بازیکن نساجی گفت: امیدوارم رای به گونه‌ای صادر شود که هیچ کدام از طرفین ضرر نکنند.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محوریت درگیری او و سیداحمد موسوی، بازیکن نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر آنچه در آن لحظه اتفاق افتاد در یک فضای ورزشی و فوتبالی بود و از بابت این اتفاق از مردم و علاقه‌مندان به فوتبال عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: این جلسه در فضایی دوستانه برگزار شد و امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که هیچکدام ضرر نکنیم. خدا را شکر همه چیز تمام شد،‌ البته مشکلی هم از قبل نداشتیم و بعد از بازی هم گفتم درگیری فوتبالی بوده که مساله‌ای طبیعی است.

وینگر پرسپولیس خاطرنشان کرد: ضربان و فشار بازی بالاست. از سوی دیگر او قبلا در استقلال بوده و من پرسپولیسی‌ هستم و طبیعی است با هم کُری داشته باشیم. البته نباید از کوره در می‌رفتم و شاید مردم و هواداران پرسپولیس انتظار نداشتند که من اینگونه عصبانی شوم.

ترابی در واکنش به این سئوال که برخی به دنبال اهداف خاص هستند، یادآور شد: فشار فضای مجازی برای من مهم نیست. برخی به‌دنبال اهداف خاص هستند اما امیدوارم برای همه ما اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    تحمل در برابر هجمه های دیکتاتورهای فضای مجازی ( عیاشان فضای واقعی) واقعاً کار دشواریه . خدا خودش به امثال ترابی صبر بده. به قول حافظ : صبر و ظفر هردو دوستان قدیمند بر اثر صبر نوبت ظفر آید .
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    فشار چی برای شما مهم است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس