ادامه پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب با مرگ رکسانا امیری‌کیا

رسانه‌های معاند خارجی روز گذشته طی اظهاراتی ادعا کردند که مرحومه رکسانا (غزال) امیری کیا در اعتراضات ۱۸ مهر شرکت کرده که با ضربات باتوم مصدوم و علت مرگش هم جراحات ناشی از باتوم‌ بوده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های معاند خارجی روز گذشته طی اظهاراتی ادعا کردند که مرحومه رکسانا (غزال) امیری کیا در اعتراضات ۱۸ مهر شرکت کرده که با ضربات باتوم دچار صدمات شدیدی می‌شود و به دلیل ترس از بازداشت از مراجعه به بیمارستان خودداری می‌کند و علت مرگش هم جراحات ناشی از باتوم‌ بوده است.

این در حالی است که علی‌برز امیری کیا، پدر مرحومه رکسانا (غزال) امیری کیا در گفت‌وگو با بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به این اظهارات رسانه های معاندین خارجی، گفت: بنده هیچ اطلاعی از این مسئله ندارم. ما نورآباد بودیم و دخترم دانشگاه بود که شب با ما تماس گرفتند که بیمار شده و دخترم را به بیمارستان بردند که صبح به شیراز رسیدیم و او در بیمارستان فوت کرد.

او در خصوص اینکه آثاری از ضرب و شتم روی بدن مرحومه بوده است یا خیر، تصریح کرد: هیچ‌گونه آثاری از ضرب و شتم و جراحت روی بدن دخترم نبوده، فقط گفتند که بیمارستان فقیهی اشتباه کرده و دچار قصور پزشکی شده است. همچنین دخترم کیست شکمی نداشته و پزشکی قانونی هم این مسئله را تکذیب کرد.

پدر مرحوم امیری کیا در خصوص اظهارات شبکه های معاند که ادعا کردند مراسم خاکسپاری مرحومه تحت تدابیر امنیتی برگزار شده و خانواده او هم تهدید شدند که دلیل مرگ او را کرونا اعلام کنند، بیان کرد: اصلاً چنین چیزی نبوده و اتفاقاً مراسم دخترم بسیار هم شلوغ بود که حتی در آن جمع هم اعلام کردم که او بیمار بوده و ما به بیمارستان رفتیم که در بیمارستان فوت کرده است.

او در خصوص ادعای دوستان دخترش که گفته‌اند مرحوم مبتلا به کرونا بوده و تست کرونا هم داده بوده، مطرح کرد: دخترم ۱۵ مهر به خوابگاه آمد که آن روز سالم بود، و شب ۱۹ ام با بنده تماس گرفتند که بیمار شده و او را به بیمارستان بردند، البته فردا باید بررسی کنم و از دوستان و دانشگاه پیگیری کنم تا متوجه دلیل اصلی مرگ دخترم بشوم.

پدر مرحومه با تأکید بر اینکه دو ماه است که پیگیر دلیل فوت دخترشان هستند، اظهار کرد: شکایت هم کردم که مشخص شود قضیه چیست و ادعاهای مطرح شده چه میزان صحت دارد، به ویژه که بیمارستان هم به ما می‌گویند که علت فوت دخترم قصور پزشکی بوده اما مشکل دقیقی را بیان نکرده‌اند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که دختر وی در اعتراضات خیابانی شرکت داشته یا خیر، گفت: نه ایشان در اعتراضات شرکتی نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    7 1
    دیگه شلوغی و اغتشاشی نیست به اون صورت که بخوان کشته سازی کنن یا کسی کشته بشه
  • حسن روحانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    4 9
    از خون جوانان وطن لاله دمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس