انتشار کاریکاتورهای موهون نشانه ناتوانی غربی‌ها است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: کاریکاتورهایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌ها است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، در واکنش به انتشار کاریکاتورهای موهون توسط نشریه فرانسوی اظهارداشت: کاریکاتورهایی که در مجله «شارلی ابدو» منتشر شده است، نشانه ناتوانی فرانسوی‌ها و غربی‌ها است.

وی افزود: آنها همه ابزارهای خود را از جمله رسانه‌ها، قدرت جاسوسی، اطلاعاتی، نظامی و حتی ناوهایشان را علیه ما به کار گرفته‌اند. تمام ایادی منطقه‌ای خود را مانند صدام، داعش و گروه‌های تروریستی‌شان، علیه ما به کار گرفته‌اند، تا انقلاب را به زانو در بیاوردند ولی نتوانستند کاری بکنند.

نقدی ادامه داد: حالا مانند کودکی که زورش به بزرگ‌تری نمی‌رسد، به شیشه سنگ می‌زنند و فرار می‌کنند؛ زیرا قدرتشان تا همین حد است که کاریکاتوری بکشند. البته آنها با این کار خود نفرت مسلمانان را به خودشان افزایش می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پیش‌بینی کرد:. آنها به دلیل فسادی که در کشورشان حاکم است دارای رشد منفی جمعیت شده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: شهوت‌گرایی و همجنس‌گرایی آنها به حدی شده است که کسی حاضر به تشکیل خانواده نیست؛ در نتیجه رشد جمعیت آنها منفی شده است. اگر از آسیا و آفریقا نیروی انسانی وارد فرانسه نکنند، کارخانه‌ها، مدارس و دانشگاه‌هایشان تعطیل می‌‎شود، در نتیجه به تدریج باید فرانسه را تحویل مردم آفریقا و آسیا بدهند و بروند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    شارلی ابدوغ خیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس